recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - erfaringer med nyere harman kardon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

erfaringer med nyere harman kardon

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jacobthor91 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2012
Sted: ikast, danmark
Status: Offline
Point: 673
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobthor91 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: erfaringer med nyere harman kardon
    Sendt: 19-December-2014 kl. 22:31
jeg skal til at have fat i en enten stereo eller surround receiver til stuen, men jeg har aldrig ejet eller hørt harman, og derfor ville jeg lige høre jeg ad om i har nogle erfaringer med dem? 

jeg syntes rigtig godt om deres design, men som sagt ved jeg intet om dem, og mine højtalere er meget krævende, så ved slet ikke om harman kan klare opgaven. hvis i kan anbefale noget til mine højtalere (infinity kappa 8.2 I) det må meget gerne være en receiver som har mulighed for bi-amping. :)
Til top
Jesna Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Februar-2010
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesna Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2014 kl. 07:44
Jeg har prøvet H/K avr370, men kun meget lidt og kun med 3.0 setup.

Den bliver meget varm :) og så læste jeg et sted at den mister hurtig pusten ved flere højttalere, men jeg kan ikke lige huske hvor jeg læste det...

Så jeg solgte min igen og købte en Pioneer SC1223

/Jakob
Receiver: Marantz SR7009 | Front: Lektor 6 | Center: Lektor LCR | Surround: Lektor 1 | Sub: XTZ 99W 12.16
TV: Samsung 55JU7005
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu