|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
agerskov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() Sendt: 13-Marts-2008 kl. 13:09 |
Da jeg endelig har fået et godt tv(px80), skal lyden vel også kunne følge med? Det har jeg ihvertfald bildt mig selv ind. Har kigget lidt på Panasonic's eget Surround sæt herfra, da man kan nøjes med en fjernbetjening http://www.totaltv.dk/piz.asp?id=4186&aID=16494 Burde det ikke kunne spille min stue op? Stuen er på ca 25kvm skærmen bliver brugt til xbox, dvd og lidt hddvd. Musik skal også benyttes på den, så det skal kunne spille optimalt. Er det dette sæt jeg skal have eller skal det være noget andet? Budgettet ligger på maks 5000, men meget gerne billigere. Designet skal være kompakt, eftersom damen også har lidt at skulle sige |
|
![]() |
|
rtoustrup ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2008 Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Hej Agerskov
SC-PT860 er ikke et dårligt valg, deres nye Ipod dock er en geni streg. Det kan dog godt gøres endnu "kon venligere". Men så bliver det nok desværre dyrere. En YSP højtaler fra Yamaha giver dig også Surround fra kun 1 højtaler og den kan via HDMI også styres af din Panasonic fjernbetjening. |
|
![]() |
|
Rsp1979 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 26 |
![]() |
Hej Agerskov købte du anlægget og er du tilfreds??
Rune |
|
![]() |
|
agerskov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: KBH, Denmark Status: Offline Point: 376 |
![]() |
Nej desværre ikke, er flyttet hjem igen så bor på et lille værelse, hvor der ikke er plads til noget surround, så venter med at købe noget til jeg finder mit eget sted.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |