|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() Sendt: 25-November-2008 kl. 12:48 |
Jeg vil lige høre om der er nogen, der har erfaringer med den nye Plextor Mediabox og videooptager-combo PX-MX1000L.
http://www.plextor-europe.com/products/px-mx1000l.asp?choice =PX-MX1000L Skal nemlig udskifte min dvd-optager, der er gået i udu - og er samtidig ikke 100% tilfreds med hverken min rapsody n35 (dårlig til hdmi-output, og uden digital lyd i hdmi) eller popcorn a-100 (dårligt interface, dårlig til musikafspilning som jukebox) - og tænkte at man måske kunne slå to fluer med et smæk :-) Men hvor god er kvaliteten på optagelserne? Svarer de nogenlunde til en alm. harddisk/dvd-recorder? |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Det kunne jeg også godt tænke mig at høre om.
![]() Har nu kun tænkt at bruge den som afspiller af dvd og ikke til musik. Alene det at man skal have tændt sit tv for at vælge musik gør det til en dårlig løsning. |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
http://www.mpcclub.com/modules/Reviews/reviews/review_ellion _hmr700a.pdf
Kunne godt ligne den samme maskine i et lidt mere billigt kabinet... |
|
![]() |
|
![]() |
Lyder umiddelbart som et lidt skramlet interface, men hvor optagelserne skulle være ok.
Øv at MKV og h.264 ikke er understøttet - og musikinterfacet ser dårligt ud... Hmm... det lugter lidt af en decideret HDD-recorder sammen med rapsody'en... Det skal lige overvejes. |
|
![]() |
|
![]() |
Måske man skulle satse på en Dvico/Tvix R 3300 i stedet for... Bedre interface og mere lækkert design...
|
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Kan man tage et iso-image af dvd'en og så lade den afspille den? Eller hvordan får man en kopi af en dvd ind på den? Og havd med undertekster kan den styre dem? Redigeret af Kurt Poulsen - 29-November-2008 kl. 13:55 |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |