|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
kron ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() Sendt: 06-Januar-2007 kl. 12:24 |
||
Er der nogen, som kan fortælle om et Samsung LE 32 R 71 W er OK at investere i hvis det koster 10.000 kr. ?? Jeg kan ikke lige finde nogen tests på nettet.
|
|||
![]() |
|||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
||
Det er vel en dårlig idé, når priserne på dvd-priser går fra 7.845 til 8.699 kr... Mht. tests, så søg efter ..71 B (B=Black og W=White). Har selv sidstnævnte og er meget tilfreds, men vær opmærksom på, at Samsungs **eget** vægbeslag ikke kan bruges, hvis der skal stik i apparatet bagpå. Og det skal der jo. |
|||
![]() |
|||
pillefaxe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
||
jnvir> har du luret hvad R'et står for også...? For det kan jeg ikke lige finde nogen steder...
Der er jo også M, S og F - serierne, men er det noget med panelet eller hvad? Og jo - jeg overvejer at købe et Samsung *dukker sig* |
|||
Hat af frugt
|
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12444 |
![]() |
||
R = Samsungs 'billige' serie(r). Der er blandt andet gået på kompromis med billedkvaliteten.
|
|||
![]() |
|||
pillefaxe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2007 Status: Offline Point: 8 |
![]() |
||
jeg havde også lagt mærke til at R-modellerne var dårligere og billigere... Ved du noget om de andre?
Længe siden forresten. |
|||
Hat af frugt
|
|||
![]() |
|||
BrianJVC ![]() -- ![]() ![]() Brian er stoppet hos JVC Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1188 |
![]() |
||
Kig eventuelt på JVC LT-32S60WU også et hvidt TV hvor der ikke er gået på kompromis med kvaliteten, sælges blandt andet hos Speakers Corner i øjeblikket til 8999,- www.speakerscorner.dk Her kan du få et beslag så skærmen hænger helt plant ind til væggen, fordi vores stik sidder i siderne på skærmen, bag 2 dæksler. |
|||
JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize
|
|||
![]() |
|||
jnvir ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 428 |
![]() |
||
Nu kan man næsten altid få noget der er bedre og dyrere. Men jeg kan da godt se, at der på R-serien er sparet 12 milliarder farver væk i forhold til modellen et nummer større. Ligesom man på en BMW 325i har sparet 88 hk i forhold til BMW 335i. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Bare sjov spec når man ikke kan opfatte mere end en 10 millioner forskellige farver som menneske... Hvad skal vi så med fjernsyn der kan gengi 3 trillioner farver (som jo findes)...? edit:
ja det skulle efter sigende være ganske udemærket... Designet er desværre bare ikke helt derefter. No offense. Redigeret af pillefaxe - 07-Januar-2007 kl. 15:59 |
|||
Hat af frugt
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |