recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Samsung LE-37S62B
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med Samsung LE-37S62B

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Samsung LE-37S62B
    Sendt: 08-Juli-2007 kl. 08:54

Hej...

Jeg vil høre om, der er nogle som har erfaringer med denne model og om det er en fladskærm-model som er et hæderligt køb.

Denne model har, som så mange andre PC-indgang. Men syntes ikke jeg nogle steder kan finde en oplysning om, at den har 1:1-skalering. Så såfremt jeg ønskede at tilslutte en PC, ville det så blive en opløsning 640x480 eller kunne det gøres i en højere opløsning?

Hvordan er det med sort-balance i dette LCD-display.

Der er kun 1 HDMI-indgang, men findes der en løsning, som gør at man kan tilslutte flere enheder via dette stik eller fungere HDMI lidt i stil med det "gamle" Scart-stik, hvor man kunne lave en "ring" mellem diverse apparater og derved få dem alle koblet på TV'et.

Hvor gammel er denne model egentlig, da jeg ikke umiddelbart har kunnet finde den på Samsungs egen hjemmeside. Er det en model der er udgået eller....

Skriv også gerne, såfremt I har andet ris/ros til netop denne skærm.

Til top
Tstampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 660
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2007 kl. 18:54

Så har jeg benyttet ovennævnte LCD-skærm i et par dage. Det skal nævnes, at det jo er den første fladskærm som vi har haft.

Men efter lidt tilvænning og opsætning af diverse, hvilket stadig ikke er fuldstændig udført. Vil jeg mene, at jeg er ganske tilfreds med produktet. For mig viser den et pænt skærmbillede ved DVD-afspilning og Digital-Parabol modtagelse. Her benytter jeg ikke HDMI-stikket. Derimod TV2 som jeg modtager analogt på husantennen er grumset og man skal vænne sig til dette.

Jeg har ikke oplevet efterslæb e.l. og selve designet er Fruen og jeg bare helt vilde med. Det eneste minus, er at det er en støvsamler. Men nuvel så er det jo bare nemmere at støvsuge *GGG*.

Jeg har ikke haft PC'en tilkoblet endnu, men vil skrive mere herom senere.

Men jeg har et problem med PIP. Dette kan jeg ikke slå til overhovedet. I opsætningen, hvor muligheden foreligger, kan jeg ikke vælge "JA". Hvad gør jeg evt. forkert eller er der nogen der kan give et tip. Skal kilden til dette evt. komme fra HDMI-stikket??? HJÆÆÆÆLP

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu