recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Service Center Nord
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med Service Center Nord

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Service Center Nord
    Sendt: 21-September-2010 kl. 22:20
En af mine gode venner har haft en AV-enhed til reparation hos Service Center Nord i Pandrup. Da vedkomne fik sin enhed tilbage, var der fejl på en vippeklap, samt ridser på fronten under nogle betjeningsknapper.
 
Reparatøren tager enheden tilbage til udbedring, men påstår, at der intet var galt med vippeklappen, og at ridserne skyldes betjeningen af enheden over 1½ år. Der er bare den lille hage, at min bekendte ikke benytter knapperne - men fjernbetjeningen. Omvendt kan man også mene, at netop ridserne afspejler, at knapperne har været afmonteret for netop at afmontere fronten.
 
Er der nogen af jer, der har tilsvarende erfaringer med Service Center Nord, og eventuelt har klaget til virksomheden eller Forbrugerklagenævnet ?Smile


Redigeret af Hother - 21-September-2010 kl. 22:29
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Status: Offline
Point: 2876
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 15:36
Desværre nej (eller åbenbart heldigvis for mig ;-)
Jeg har kun prøvet elektronik centeret, og det gik smerte frit.
.....
Til top
SteffenM Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Status: Offline
Point: 281
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 15:51
Derfor jeg altid tager billeder inden jeg sender noget til rep.. Har prøvet noget ligende!
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af SteffenM SteffenM skrev:

Derfor jeg altid tager billeder inden jeg sender noget til rep.. Har prøvet noget ligende!
Det er bare for dårligt, at det er nødvenligt. De er alle villige til at sælge, men når det skal til rep. eller tages retur, så er der store problemer.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4119
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 17:59
Der har været en artikel for lidt tid siden i FDM om buler i bilen ved reparation. Her var konklusionen, at hvis der er en bulen i bilen efter reparation, så skal værkstedet bevise at det ikke er dem der har lavet bulen. Det er vel mere eller mindre umuligt. Så mon ikke de samme regler vio gælde her.
Til top
Simon, TC Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 428
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 22:26
Når et apparat fejlmeldes til SCN skal der noteres på følgesedlen hvis det har ridser el. lign. Det er også en god idé at afklare det med den chauffør der afhenter, eller den tekniker man taler med hvis man indleverer direkte. Hvis det ikke gøres, er det op til den tekniker der modtager reparationen at gøre opmærksom på det.

SCN er et af de værksteder jeg har oplevet færrest problemer med og jeg har haft en hel del med dem at gøre gennem mit arbejde.

Er apparatet indleveret gennem en butik eller som privat?
Tape Connection MKII
Til top
david79 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Status: Offline
Point: 173
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2010 kl. 23:12
Vi havde voldsomme problemer, fordi de var en evighed om at rette en lille fejl på vores TV, og da det endelig kom tilbage var der en lang ridse foran på foden samt rammen, som om det havde kørt mod noget metal.

Efter 3 måneders tovtrækkeri tog hifi klubben det på sig og byttede vores TV, men service center nord mente ikke de havde noget om helst med det at gøre og var ikke til at snakke med. Hverken for os eller hifi klubben. Jeg tror nok hifi klubben skiftede værksted kort tid efter, men ved det ikke med sikkerhed.
Til top
baekgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 502
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2010 kl. 18:53
Havde mit tv inde ved service center nord 3 gange, med en varighed på 4-6 uger hver gang. Og de fik aldrig konstateret nogen fejl. De ringede for at spørge hvorfor jeg havde sendt det ind, og når jeg forklarede, så var svaret flabet, og jeg fik faktisk en gang fortalt, at jeg intet viste om tv, så jeg skulle ikke lyde klog, og at det var helt normalt for sådan et tv. Jeg mente blot ikke, at et panasonic v10 skulle have meget kraftig retention efter 1 minut. Jeg kontaktede panasonic som sendte tvet et andet sted hen, her konstaterede de fejlen efter et par dage, og jeg fik mine penge igen, efter at panasonic havde brugt 2-3 måneders betænkningstid, på hvordan de skulle fortælle min forhandler at jeg skulle have pengene tilbage.
Til top
Kip James Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 433
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2010 kl. 21:44
Dem havde jeg STOR bøvl med for 3 år siden.... Thumbs Down
 
Jeg blev flabet og groft truet pr. telefonopringning (TIDLIGT) om morgenen med jeg ikke skulle kritisere dem på nettet, og de skulle sørge for at jeg aldrig nogensinde ville få Panasonic service nogen steder i landet mere...
 
Jeg kan så tilføje at min harme skyldtes en afhentnings-farce af de helt store, hvor jeg den ene dag fik een ting at vide af deres chauffør og noget andet af centeret. Den næste dag en ny forklaring og så kom opringningen hvor jeg fik noget helt tredje at vide og hvor der ingen tvivl var om hvem der var idioten i den her sag...
 
Så dem har jeg INTET positivt at fortælle om...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu