Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
Hother
Platin medlem
hummelmose
Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23900
|
Emne: Erfaringer med Service Center Nord Sendt: 21-September-2010 kl. 22:20 |
En af mine gode venner har haft en AV-enhed til reparation hos Service Center Nord i Pandrup. Da vedkomne fik sin enhed tilbage, var der fejl på en vippeklap, samt ridser på fronten under nogle betjeningsknapper.
Reparatøren tager enheden tilbage til udbedring, men påstår, at der intet var galt med vippeklappen, og at ridserne skyldes betjeningen af enheden over 1½ år. Der er bare den lille hage, at min bekendte ikke benytter knapperne - men fjernbetjeningen. Omvendt kan man også mene, at netop ridserne afspejler, at knapperne har været afmonteret for netop at afmontere fronten.
Er der nogen af jer, der har tilsvarende erfaringer med Service Center Nord, og eventuelt har klaget til virksomheden eller Forbrugerklagenævnet ? 
Redigeret af Hother - 21-September-2010 kl. 22:29
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |
Notfast
Guld medlem
Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
|
Sendt: 27-September-2010 kl. 15:36 |
Desværre nej (eller åbenbart heldigvis for mig ;-)
Jeg har kun prøvet elektronik centeret, og det gik smerte frit.
|
.....
|
 |
SteffenM
Super bruger
Oprettet: 09-Januar-2010
Point: 281
|
Sendt: 27-September-2010 kl. 15:51 |
Derfor jeg altid tager billeder inden jeg sender noget til rep.. Har prøvet noget ligende!
|
 |
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
|
Sendt: 27-September-2010 kl. 16:10 |
SteffenM skrev:
Derfor jeg altid tager billeder inden jeg sender noget til rep.. Har prøvet noget ligende! |
Det er bare for dårligt, at det er nødvenligt. De er alle villige til at sælge, men når det skal til rep. eller tages retur, så er der store problemer.
|
Mvh Flemming Larsen
|
 |
PerW
Guld medlem
Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4119
|
Sendt: 27-September-2010 kl. 17:59 |
Der har været en artikel for lidt tid siden i FDM om buler i bilen ved reparation. Her var konklusionen, at hvis der er en bulen i bilen efter reparation, så skal værkstedet bevise at det ikke er dem der har lavet bulen. Det er vel mere eller mindre umuligt. Så mon ikke de samme regler vio gælde her.
|
 |
Simon, TC
Super bruger
Oprettet: 02-April-2007
Point: 428
|
Sendt: 27-September-2010 kl. 22:26 |
Når et apparat fejlmeldes til SCN skal der noteres på følgesedlen hvis det har ridser el. lign. Det er også en god idé at afklare det med den chauffør der afhenter, eller den tekniker man taler med hvis man indleverer direkte. Hvis det ikke gøres, er det op til den tekniker der modtager reparationen at gøre opmærksom på det.
SCN er et af de værksteder jeg har oplevet færrest problemer med og jeg har haft en hel del med dem at gøre gennem mit arbejde.
Er apparatet indleveret gennem en butik eller som privat?
|
Tape Connection MKII
|
 |
david79
Bruger
Oprettet: 26-September-2008
Sted: mn, USA
Point: 173
|
Sendt: 27-September-2010 kl. 23:12 |
Vi havde voldsomme problemer, fordi de var en evighed om at rette en lille fejl på vores TV, og da det endelig kom tilbage var der en lang ridse foran på foden samt rammen, som om det havde kørt mod noget metal.
Efter 3 måneders tovtrækkeri tog hifi klubben det på sig og byttede vores TV, men service center nord mente ikke de havde noget om helst med det at gøre og var ikke til at snakke med. Hverken for os eller hifi klubben. Jeg tror nok hifi klubben skiftede værksted kort tid efter, men ved det ikke med sikkerhed.
|
 |
baekgaard
Guld medlem
Oprettet: 12-April-2009
Point: 502
|
Sendt: 29-September-2010 kl. 18:53 |
Havde mit tv inde ved service center nord 3 gange, med en varighed på 4-6 uger hver gang. Og de fik aldrig konstateret nogen fejl. De ringede for at spørge hvorfor jeg havde sendt det ind, og når jeg forklarede, så var svaret flabet, og jeg fik faktisk en gang fortalt, at jeg intet viste om tv, så jeg skulle ikke lyde klog, og at det var helt normalt for sådan et tv. Jeg mente blot ikke, at et panasonic v10 skulle have meget kraftig retention efter 1 minut. Jeg kontaktede panasonic som sendte tvet et andet sted hen, her konstaterede de fejlen efter et par dage, og jeg fik mine penge igen, efter at panasonic havde brugt 2-3 måneders betænkningstid, på hvordan de skulle fortælle min forhandler at jeg skulle have pengene tilbage.
|
 |
Kip James
Super bruger
Oprettet: 14-Juni-2007
Point: 433
|
Sendt: 07-November-2010 kl. 21:44 |
Dem havde jeg STOR bøvl med for 3 år siden....
Jeg blev flabet og groft truet pr. telefonopringning (TIDLIGT) om morgenen med jeg ikke skulle kritisere dem på nettet, og de skulle sørge for at jeg aldrig nogensinde ville få Panasonic service nogen steder i landet mere...
Jeg kan så tilføje at min harme skyldtes en afhentnings-farce af de helt store, hvor jeg den ene dag fik een ting at vide af deres chauffør og noget andet af centeret. Den næste dag en ny forklaring og så kom opringningen hvor jeg fik noget helt tredje at vide og hvor der ingen tvivl var om hvem der var idioten i den her sag...
Så dem har jeg INTET positivt at fortælle om...
|
 |