|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Magnum106 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 13 |
![]() |
|
Hejsa Hi-Fi Klubben Har et 42/46" XD1E stående..kan ikke huske om det var et 42 eller 46" |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
ÅÅÅÅHHH-du bliver ved Byggvagen 3-443 61 Stenkullen-Sverige(Gøteborg) lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Hej! Hvorfor prøver I ikke at fange ham som tidligere beskrev at han havde hentet en 52" i Sverige? Han må da have nogle erfaringer med den nu. lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
pharmer ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-Januar-2007 Status: Offline Point: 44 |
![]() |
|
Har jer der overvejer at købe Sharps 42"-model læst i en anden tråd at man kan få den fra www.multidiscount.com til lidt over 14K! Det er satme billigt. Men til gengæld skulle det være en skod butik. Men hvis man kan spare noget der ligner 5000, så overvejer jeg det kraftig. Lyder som om de fleste har oplevet meget lang leveringstid, men det kan jeg nu godt leve med (for 5000 kr besparelse) Har været i Hifi.klubben på frederiksberg og set deres 46", og den er bare lækker. |
||
![]() |
||
SimBomBom ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
![]() |
|
Hej pharmer Jeg har virkelig også overvejet det kraftigt, men jeg tør sgu ik.. 14k er sgu meget at gamble med synes jeg.. Kunne vist være svært nok bare at få penge tilbage, for dem trækker de med det samme. Kunne heller ik tænke mig at skulle sende min tv til rep. ved det firma.. Men ja, gad godt at høre fra nogle som har haft gode erfaringer med firmaet, hvis altså de findes |
||
![]() |
||
Bornholmeren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
![]() |
|
Hejsa Har selv haft kig på skærmen bare i 37". og fandt følgende, efter min mening, meget saglige test af apparatet (i 46" versionen) på dette link. Lyder som en fornuftig skærm til prisen, og jeg kan ikke vente til sommer til de nye moddeller kommer (tror jeg) Lidt om de nye moddeller: http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articl eid=981&zoneid=19 Test: http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id= 1165399583&archive=&start_from =& |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |