|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() Sendt: 13-August-2010 kl. 12:10 |
Hej gutter!
Jeg ville lige høre, om der er nogen som har handlet hos www.shopto.net ? Det er en engelsk biks, men sender de fra UK eller en af kanal øerne?
Hvordan oplever I deres priser, service og leverings tider?
Tak!
|
|
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
|
![]() |
|
perkjaer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2008 Sted: Ballerup Status: Offline Point: 185 |
![]() |
Hej
De gange jeg har handlet hos dem er varerne blevet afsendt fra en del af UK som ligger inden for EU. Varerne bliver normalt afsendt samme dag eller dagen efter.
|
|
![]() |
|
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
![]() |
Og ankommer typisk 2-3 dage efter. Fantastisk butik. Stortset den eneste, jeg køber spil ved.
|
|
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
|
![]() |
|
Webmonkey ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Tak! Det lyder godt, deres priser er ihvertfald super.
|
|
In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
|
![]() |
|
dannemand ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juli-2008 Sted: 8000 Status: Offline Point: 212 |
![]() |
Også kun gode ting herfra.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() |
Det er en helt igennem toldvenlig butik; de benytter sig slet ikke af kanalø-baserede leverandører.
Jeg har kun handlet der én gang selv, og det gik fint. Nu har de endda tilføjet normal forsendelse, så man ikke behøver være hjemme og skrive under hver gang man skal modtage noget derfra. Jeg sidder selv og overvejer om jeg skal/skal ikke bestille Dragon Quest IX til den nye DSi XL ![]() |
|
![]() |
|
minusop ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2007 Sted: 2665 Status: Offline Point: 511 |
![]() |
...Har også kun gode erfaringer med dem.
|
|
Man burde egentlig vide bedre, i min alder ... burde!
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Har handlet masser af gange hos Shopto, uden bøvl. Både spil og konsoller. Kan kun anbefale dem
![]() |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Har købt spil hos dem uden problemer.
En ting jeg ville være opmærksom på er deres regler ved reklamation:
"*IMPORTANT: International Returns. - *Please note for International customers with faulty hardware you will need to contact the manufacturer directly for assistance with replacing the faulty goods, or return the item to us at your own expense for replacing.*"
Hvis de skal håndtere sagen, skal køber betale fragten!! Dette er ikke ifølge reglerne på området, hvilket jeg tidligere har gjort dem opmærksom på, men de fastholdt det. Derfor fravalgte jeg at købe en konsol ved dem. Redigeret af thor-thor - 14-August-2010 kl. 09:20 |
|
![]() |
|
Sigida ![]() Guld medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 19-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2190 |
![]() |
thor-thor du kan da bare kontakte producenten, så kan ikke se problemet. så sker der noget med ens ps3 så tager man kontakt til nordisk film. |
|
Samsung 65HU7505
Pioneer VSX-LX50 SVS 5 satelite SVS SB2000 JVC HD750 Sony PS4 |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Spørgsmålet er om Shopto.net har fået styr på sikkerheden?
Sidste år ved samme tid var de blevet hacket og have mistet en ordentlig spandfuld kreditkort numre som flere herinde fik lov at mærke. Shopto.net mente åbenbart at det ikke var vigtigt at opbevare navn og kortnumre for sig som det ifølge loven kræves. ![]() Jeg ville ihvertfald ikke handle hos dem... http://www.recordere.dk/forum2/forum_posts.asp?TID=62085&OB=ASC&PN=1&title=visakort-misbrugt Redigeret af Cyberguyen - 14-August-2010 kl. 13:31 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Nu var det ikke Shopto siden der blev hacket, mener det en betalings side, hvor en masse kort blev stjålet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |