recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Shopto.net?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med Shopto.net?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 12:57
Men Zavvi er toldfarlig, hvor ShopTo er helt sikker.
Til top
Klondike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Point: 1215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg har købt masser af gange ved Zavvi uden told. Er du sikker på at man kan risikere told derfra ?
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 13:17
Oprindeligt skrevet af Klondike Klondike skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg har købt masser af gange ved Zavvi uden told. Er du sikker på at man kan risikere told derfra ?

Jeg har heller ikke oplevet det, og jeg har bestilt en del derfra - både spil og t-shirts...

De smider jo hver enkelt del i en pakke for sig selv - ulempen er at det koster ekstra fragt.

Jeg har aldrig været ude for at de sender fra øerne...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 13:23
Zavvi sender fra Jersey, så der er toldfare. Hvorvidt I er blevet taget eller ej ændrer ikke på risikoen :) Det er det samme ved Play. Nogle fanges ofte, andre sjældent.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2814
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 19:46
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Zavvi sender fra Jersey, så der er toldfare. Hvorvidt I er blevet taget eller ej ændrer ikke på risikoen :)

Jeg ringede for noget tid siden til dem, og spurgte hvor de sendte fra (kunne ikke finde det på hjemmesiden).

Svaret jeg fik var at det kommer an på hvor meget varen koster. Det handler om hvornår man i UK er fritaget fra told. Hvis varen koster over et vist beløb (mener det er 18£) skal englænderne også betale told og moms. Hvis varen koster over 18£ giver det ikke mening for dem at sende fra Jersey og de dyere varer bliver så sendt fra england (Dels er det hurtigere, og sikkert også  billigere for dem, da varen så ikke skal fragtes til Jersey i første omgang).

Det jeg købte fra dem var sendt fra england.

Har iøvrigt læst at Zavvi er det samme som thehut.com, samt en række andre firmaer..om det passer ved jeg så ikke:).
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu