|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
||
Hvor har du læst at Slingbox Classic i England har DVB-T? Det mener jeg altså ikke den har. Mit svar til dig om at den ikke har DVB-T var baseret på det jeg læste i manualen... der står ikke en dyt om DVB-T. Det skal siges at jeg ikke har testet det på min egen slingbox classic, jeg skal se om jeg kan teste det når jeg kommer hjem. |
|||
![]() |
|||
uffidon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Status: Offline Point: 346 |
![]() |
||
Hmmm, den skulle godt nok have DVB-T iflg Dixons elektronikkæden i England - og jeg mener det er samme model. Men jeg prøver som sagt at se om jeg kan teste det iaften.
|
|||
![]() |
|||
abadabadoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
||
Hej, har lige tjekket min "Classic". Der er DVB-T tuner indbygget med fremragende billeder.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Super, det er sgu lidt mærkeligt de ikke nævner det i manualen ![]() |
|||
![]() |
|||
noeyewar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
||
tror muligvis kun det er på de nyere der er det. stod et eller andet sted på min kasse (eller var det i manualen) "now with dvb-t" gav 940 kr for min classic inklusive fragt, men doh, havde glemt at den var med engelsk stik, så har ikke engang haft chancen for at lege med den endnu :-( |
|||
![]() |
|||
abadabadoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
![]() |
||
jeg købte min da viasat præsenterede Slingbox for ca. 1½ år siden. Man har mulighed for at vælge mel. Cabel, analog og digital. Jeg har testet den og den virker fint på DVB-T.
|
|||
![]() |
|||
Don-G ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 21 |
![]() |
||
Jeg har en Slingbox Pro med DirecTV stående hos en kammerat i New York.
For bedst mulig SD-signal skal der være 1,5 Mbit fri upload - og jeg skal selvfølgelig have det samme ned i den anden ende. Jeg smider Slingbox-signalet fra en Mac mini op på min 42" Pana plasma og det ser altså godt ud når det kører med 1200+ Kbps! Dog synes konen nok at der bliver set vel mange NBA kampe for tiden... ![]() |
|||
![]() |
|||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
||
Jeg går med stærke overvejelser om at jeg skal bestille SlingBox Pro fra England, men inden jeg gør, er der så nogen der har bestilt fra UK og som kan bekræfte at modellerne er ens, så jeg ikke får problemer med tunerdelen (analog & digital) på den?
Der står man kan styre den via windows media center. Er der nogen der har prøvet det, og kan den styre en HTPC generelt? Redigeret af Bjur - 02-Juni-2008 kl. 11:53 |
|||
![]() |
|||
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
||
Det skulle virke helt fint. Den remote som er indbygget i Slingplayer ligner den fra Windows på en prik. For den bedste kvalitet vil jeg anbefale dig at bruge en digital-boks fra YouSee. Jeg bruger selv en Sagem med Slingbox Classic. Uden den er billedet betydeligt dårligere. Mit håb er at Slingbox snart får en remote til Samsung boksen, til den tid vil jeg købe en Slingbox Solo og tilslutte den via Component. Bemærk at Slingbox Pro ikke har HDMI indgang, den har også Component (via Slingbox HD Connect) http://uk.slingmedia.com/go/slingbox-pro-connections Hvis jeg har råd til den tid, køber jeg en Slingbox Pro, da den har flere indgange. Skulle Slingbox Pro HD være på markedet, ville den også være et godt bud på et sikkert køb. Mener man kan tilslutte fire enheder via Component. Jeg har hørt at den chip der encoder billedet er bedre i Pro og Solo, end den var i Classic. Så jeg vil forvente at billedet vil være bedre med de nye modeller. Med en 1 megabit upload, kunne jeg forestille mig at forskellen blev mere tydelig. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Desperate, jeg går ud fra du har en Sagem 60. Hvordan har du koblet den til din Slingbox Classic? Scart kabel med composite ud? |
|||
![]() |
|||
Desperate ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() |
||
Ja, scart til composite. Der er kommet en remote til Samsung boksen til Slingbox Classic, så bruger min Samsung boks i dag. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |