|
Erfaringer med Sonos play 5 stereo |
Besvar |
Forfatter | |
Bromberg5
Guld medlem Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3787 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-December-2017 kl. 08:48 |
Er der nogen der har erfaringer med et sådan system?
Jeg ved at det skulle tilføre en del delay, men det må man vel kunne justere sig ud af? Det er mine forældre der skal have et nyt system og påtænker en subwoofer også. Humlen er det skal være simpelt Det skal siges at det er til tv brug også Redigeret af Bromberg5 - 10-December-2017 kl. 13:21 |
|
PerGew
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ingen erfaringer med 2 Play 5 som stereo-par, men har dannet stereo-par med 2 stk 1'ere og 2 stk 3'ere, og det fungerer uden problemer
|
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Bruger du dem med tv?
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7085 |
Funktioner
Tak(0)
|
Til tv giver det delay. Og er efter min mening ubruligt til det.
|
|
PerGew
Bruger Oprettet: 19-Juli-2006 Sted: Rødovre,Denmark Status: Offline Point: 232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger dem ikke til TV.
Der bruger jeg en Connect
|
|
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1747 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu ved jeg godt du skriver 2 stk play 5. Men hvorfor ikke gå soundbar når det er til tv? der kan du regulere på delay.
|
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
Bromberg5
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativet ville være playbaren så da playbasen (som jeg har) fylder meget i dybden. Jeg ville gerne af med tv møblet nemlig. Men ja det kunne være en connect så. |
|
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sonos understøtter ikke TV-Lyd uden delay på andet end PLAYBAR og PLAYBASE.
Du vil skulle kæmpe med variabelt delay fra nu af til du giver op, da det vil være wifi der bestemmer hvor lang forsinkelse der er. Derfor, hvis du vil have stereo og sonos på dit TV, så er det en af de to ovenstående løsninger. Jeg har selv 2 PLAY5 MkII i stereo-par til musik, og det fungerer fabelagtigt.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |