recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Sony KDL-32V2000
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med Sony KDL-32V2000

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Schnottenheimer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer med Sony KDL-32V2000
    Sendt: 19-Oktober-2006 kl. 12:25

Folkens,

Der var moderate hug til fladskærmsfolket i Tænk's seneste test, den korte version var dyrest var ikke bedst, men også at billedkvaliteten ofte er bedre på de traditionelle billedrørsfjernsyn og folk bør vente.

En af topscorerne i testen var Sony's KDL-32V2000 med en 2. plads, som også har været solgt som fælleskøb hos recorder.dk, og senest vundet en EISA Award 2006/2007

Hvordan er erfaringerne med "den flade" fra Sony så, fungerer det acceptabelt på ordinær antennekabel, har selv kedelig DR/TV2 på tagryggen, hvordan med DVB-T tuneren, og hvordan med DVD visning ?

Er der gode henvisninger til købssteder når man er så ualmindelig langsom og ikke nåede med på vognen i fælleskøbet ?!

Med de bedste hilsner,
Hans Henrik
a.k.a.
Schnottenheimer

p.t. indehaver af:

Håbløst traditionelt Samsung billedrørsfjernsyn af ukendt alder
Skæv UHF/VHF tagantenne
Phillps DTR-200 digital tuner

Til top
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Oktober-2006 kl. 12:30

Hej!

Har du ladet "Tænk" og "Eisa" vælge dit nye tv for dig??

Jeg vil anbefale dig at tage en runde selv i div. radio/tv butikker

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Schnottenheimer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Marts-2006
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2006 kl. 19:24

Halløjs lrev,

Ingenlunde, det ville jeg ikke turde kun at basere det på, jeg er sikker på egenoplevelse, i forretning eller endnu bedre derhjemme, vil være det bedste grundlag for en beslutning.

Årsagen til forespøgslen var netop et besøg i en af de større radio/tv-kæder med et såre skuffende resultat, i betjening/viden hos personlaet og indtryk af pågældende fladskærm, hvilket undrede mig.

Grüsse,
Schnottenheimer

Til top
hors Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-April-2006
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2006 kl. 20:33

Hej Schnottenheimer

Jeg købte 32V2000 i fælleskøbet efter at have prøvet forskellige typer 32# LCD forud.  Du vil ikke fortryde 32V2000 bare du følger indstillingsvejledningen her på recordere, overvej evt 40V2000.  Billedet er godt på analog og perfekt på DVB hvilket jeg  kigger 90% af tiden.  Skulle jeg handle idag blev det hos www.laptops.dk  de har 32V2000 til 11400,- og yder en fin service på andre stumper jeg har købt hos dem.

mvh hors

http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=63&products _id=992&osCsid=a37ac4bd4dccf0b72bbc2de838c14b2a

Til top
zakdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-April-2006
Sted: dk
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2006 kl. 07:18

Hi Forfatter

Har købt den tv fra expert -og er meget tilfreds med den,farvene er udmærket og rigtigt rigitgt flot tydelig og skarp.Man skal selfølgelig justere den eller leje lidt med indstillinge få at får den bedste billede.Du komme ikke at fortryd den.Synes også at min øjne bliver ikke så træt ligesom de gjorde på de gamel billedrørsfjernsyn.

i starten havde vi en indedørs antenne som fangede programmer men billede forsvider tit eller vi fik mosaik billede,og så skiftede vi til en digital indendørs ant. og billede og signal er perfekt næsten 100% vi bor i lyngby.

Hvis du andre spørgsmål du er meget vellkomen.

Og nu er jeg på jagt efter en dvd spiller til sony er der nogen som kan hjælper mig ,som skal passer til sony KDL-32V2000 med eller uden HD

mange tak

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu