|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sorenhund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() Sendt: 12-Oktober-2009 kl. 15:53 |
Er der nogen herinde som har erfaringer med denne kontroller?
Jeg tænker specielt på spil som COD og andre hurtige FPSér?? Andre alternativer til mus kontroller til FPS? |
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Jeg er med på en lytter.
|
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
Sorenhund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 55 |
![]() |
Anyone??
|
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
bump
|
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
![]() |
Nå, men jeg har overvejet at købe den til at spille Operation Flashpoint 2.. tror den kan give det noget ekstra!
FTH.. ved du om man kan anvende en alm. usb mus? |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
Vi skriver nu 2011
![]() |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
Jeg har FragFX V1 som jeg var meget glad for, indtil den efter et års tid ca. fik et software problem (skete midt i et spil), og derefter kunne den ikke bruges mere.. andre folk klagede over samme problem via deres supportsite, men der kom vidst aldrig en løsning..
Siden da har jeg købt en FragFX Shark, og den er jeg også blevet glad for
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |