|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Swingking ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 915 |
![]() |
har du en link til sådan nogle diske ? helst 2TB diske
|
|
Sony Bravia KD-65X8505C
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=525082 det er sådan nogle jeg har i min ds1010+.
Ifølge shg.dk hjemmeside hvor jeg købte mine står der der ydes 5års garanti fra western på dem. Redigeret af rhsin - 12-Januar-2011 kl. 09:13 |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Hej
Vil ikke oprette en ny tråd, da jeg går i de samme tanker som de andre her i tråden. Jeg er dog låst nogenlunde fast på en 411+, men jeg syntes ikke jeg kan finde nogen steder om hvordan den kan sættes til at slukke? Er det "een" fast tid man sætter, og så tænder/slukker den på det tidspunkt hver dag, eller er det noget man sætter på ugebasis (så den selv tænder og slukker på forskellige tidspunkter man-søn), eller kan man selv vælge, helt ned på dato-niveau? Jeg går lidt og håber at der er en app til iphone/android som kan håndtere lidt opsætning af NAS'en, f.eks. tvinge en slukning eller andet. Men det eneste jeg har kunnet finde er til photostation og musikafspilning. Nogen der ved om der findes andet, og evt. har prøvet det?
|
|
Mvh. Allan
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
du kan lave tænd sluk plan helt ned til dagsplan individuelt, så det kan næsten ikke blive mere fleksibelt.
Du kan via browserlogin på feks iPhonen logge ind til webindstillingerne... og såvidt jeg lige kan se kan du styre næsten alt.. inklusiv lukke ned.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Cami ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-December-2009 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
Lige det jeg skulle bruge, tak for det rhsin :)
|
|
Mvh. Allan
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |