recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med synology 411j
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer med synology 411j

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Swingking Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 915
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 09:01
har du en link til sådan nogle diske ?  helst 2TB diske
Sony Bravia KD-65X8505C

Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2011 kl. 09:12
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=525082 det er sådan nogle jeg har i min ds1010+.
Ifølge shg.dk hjemmeside hvor jeg købte mine står der der ydes 5års garanti fra western på dem.

Redigeret af rhsin - 12-Januar-2011 kl. 09:13
Mvh

René
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2011 kl. 13:02
Hej

Vil ikke oprette en ny tråd, da jeg går i de samme tanker som de andre her i tråden. Jeg er dog låst nogenlunde fast på en 411+, men jeg syntes ikke jeg kan finde nogen steder om hvordan den kan sættes til at slukke? Er det "een" fast tid man sætter, og så tænder/slukker den på det tidspunkt hver dag, eller er det noget man sætter på ugebasis (så den selv tænder og slukker på forskellige tidspunkter man-søn), eller kan man selv vælge, helt ned på dato-niveau?

Jeg går lidt og håber at der er en app til iphone/android som kan håndtere lidt opsætning af NAS'en, f.eks. tvinge en slukning eller andet. Men det eneste jeg har kunnet finde er til photostation og musikafspilning. Nogen der ved om der findes andet, og evt. har prøvet det?
Mvh. Allan
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2011 kl. 13:52
du kan lave tænd sluk plan helt ned til dagsplan individuelt, så det kan næsten ikke blive mere fleksibelt.

Du kan via browserlogin på feks iPhonen logge ind til webindstillingerne... og såvidt jeg lige kan se kan du styre næsten alt.. inklusiv lukke ned.
Mvh

René
Til top
Cami Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-December-2009
Point: 166
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2011 kl. 15:27
Lige det jeg skulle bruge, tak for det rhsin :)
Mvh. Allan
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu