|
Erfaringer med Teac receiver? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2013 kl. 23:30 |
Hej alle på recordere.
Jeg står og skal sandsynligvis til at "opgradere" min hjemmebio (læs: rent faktisk have en hjemmebio). Og efter at have kigget lidt rundt faldt jeg pludselig over en Teac Receiver. Jeg vil så lige høre om der er nogen der ved noget om denne receiver (eller andre Teac receivere)? Den er jo forholdsvis billig, men den er jo næsten magen til Onkyo TX-NR515. MVH Henrik_bj |
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40586 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan Teac er i dag vides ikke, men tilbage i tiden havde de nogle fantastisk gode båndmaskiner som blev brugt proffessionelt.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Henrik_bj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2012 Status: Offline Point: 132 |
Ja det er jo også det jeg har hørt. Så jeg tænker nemlig at det kan jo ikke være helt skidt så. :)
|
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40586 |
Nej mon dog.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Det er den samme som Onkyo TX-NR 515
|
|
![]() |
|
Okay, det synes jeg nok jeg læste, men kunne bare ikke lige forstå det var rigtigt.
Den receiver er der vel nogen der har? :) pros and cons. |
|
LG E8 55” OLED
|
|
![]() |
|
Snigerdis ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Aalborg, DK Status: Offline Point: 138 |
Har ingen personlig erfaring med Onkyo TX-NR515, men den bliver generelt rost i diverse tests rundt omkring på nettet, som en glimrende mid-range receiver.Og til knap 2500, virker det til at være et ok køb.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |