|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
marc1985 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 37 |
![]() Sendt: 17-Marts-2007 kl. 20:48 |
Hej. Vil bare høre om der er nogen herinde der har nogen erfaringer eller selv ejer et Toshiba 32 WL 66 ZS og som kunne fortælle mig om det er et godt, middel eller dårligt LCD-tv... |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Godt. Det er et af de bedste LCD tv til prisen. her er en masse tråde om det du kan kigge lidt på http://www.recordere.dk/forum/search.asp?KW=Toshiba+32WL66Z& amp;SM=1&SI=PT&FM=0&OB=1&SPN=1 Redigeret af spawn - 17-Marts-2007 kl. 21:22 |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
andmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 217 |
![]() |
spawm, hvordan har du forbundet din Toshiba med din pc? Her tænker jeg på opløsning og om du benytter overscan/underscan software osv. Jeg har nemlig problemer med at få et widescreen billed ved brug af vga.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Jeg kører HD720p (1280x720) ved 60hz over DVI-->HDMI Det giver korrekt Aspect Ratio og et flot billede hvor tekst fint kan læses eksempel: http://spawnweb.dk/toshiba/2.jpg Der er en lille smule overscan, som kan justeres væk i grafikkortets drivere. Både i ATI's og Nvidias drivere findes funktion til dette. Personligt har jeg dog ikke justeret overscannen væk for når jeg bruger pc'en er det kun til filmbrug og her betyder det ikke noget at der er 1cm overscan.
|
|
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Spawn: Har du et ATI eller Gforce kort?
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
ATI Radeon 9800PRO en ældre fætter efterhånden, men det spiller stadig alt jeg smider på min PC uden problemer, så jeg har ikke følt behov for at skifte endnu. Mht. til at jeg ikke justerer mine drivere for overscan er også at det betyder heller ikke noget hvis man bruger mediacenter interface, for her er der taget højde for overscan så alt tekst står indenfor "safe area" Fordelen ved ikke at justere for overscan og beholde opløsningen på HD720p (1280x720) er at når jeg så afspiller netop 720p HD materiale sker der ikke nogen skalering på PC'en hvorved den bedst mulige kvalitet sendes ind i skærmen. Redigeret af spawn - 20-Marts-2007 kl. 09:06 |
|
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Ok kan være jeg har brug for en lille guide i overscan tool fra dig, synes ikke jeg kan finde det på min computer... Har et X1600 kort.. Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
andmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 217 |
![]() |
Er det muligt at opnå samme resultat ved brug af vga. (bortset fra den (lille) forskel et digitalt signal vil give)?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |