|
Erfaringer med Tvix Xroid A1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DJCarten ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-November-2011 kl. 22:44 |
Hej derude!
Jeg har kigget på den nye model af Tvix med android firmware! Det ser jo super spændende ud, og de første test og reviews lover jo godt! Jeg har dog lidt spørgsmål, som nogen herinde måske ved...? - Kan man installere spotify fra Android marked? - Hvad med gamle cover art (som er sat op til M6500 lige nu) - Hvis nogen skulle have købt... Så fortæl om den!! :) Mvh
|
|
![]() |
|
rexlupus ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-Maj-2011 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har haft en Xroid A1 i godt en måned nu. Det er indtil videre en stor skuffelse. Den kører med en meget modificeret udgave af android 2.2. Det er meget begrænset hvilke apps du kan tilføje. Det er ikke det traditionelle marked fra Android. Det er nogle Tvix hjemmelavede (ser det ud til) og efter min mening ubrugeligt. Du kan ikke installere spotify. Du kan slet ikke vælge den. Dog æder den alle de videoformater jeg har smidt i hovedet på den. Men ved visning af billeder fra harddisk får man hurtigt en fejlmeddelelse om at der ikke er "enough memory". Min samsung galaxy s2 mobil kører 10 gange bedre... jeg vil meget håbe at man vil rette og opgradere firmware snarest - den er håbløs som den er nu. Jeg havde egentligt også håbet på at jeg kunne gå ind på f.eks. DR´s hjemmeside og se Borgen, SoEinDing el.lign, men flash understøtter den heller ikke... Jeg skal nok forsøge at give løbende opdateringer om den...men lige nu...ville jeg vente hvis jeg var jer. |
|
![]() |
|
DJCarten ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 29-August-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 43 |
Se det er satme en tekst man kan bruge til noget!
Mange tak for kritisk og beskrivende feedback! Jeg kan så give lidt respons tilbage også - for jeg fik faktisk svar tilbage fra Tvix/Dvico i nat. og de besvare sådan: Hello. - CaCan I install Spotify, and be able to stream/control music this way? è This application is not available now, we’ll support it in the future. How big is the marked available of apps from android marked, the same as on the phones/tables or is it sorted? è we suspect the problem is license related. Android market is not allow with these media player products. Only phone or tablet now. Redigeret af DJCarten - 30-November-2011 kl. 08:07 |
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
Hello
I can see that this post does not belong in this forum...Try streaming media... Best regards Anders |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
kbi7874 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
Med henvisning til at kunne se dr har du prøvet denne adresse på den
http://www.dr.dk/tjenester/drnu-mobil-beta#forside |
|
![]() |
|
Boost ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-September-2008 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 271 |
Nogen der kan give et opdateret review af Xroid A1 ?
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
ja tak det kunne sku være dejligt
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
TViX er gået konkurs, så det er ikke noget der er værd at ofre penge penge.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
de virker jo stadig gør de ikke. deres firmware er også stadig tilgængelig.
Jeg har læst før at de er gået konkurs, men deres hjemmeside er stadig kørende, så havde det indtryk at de var blevet opkøbt. Redigeret af slumbert - 16-August-2012 kl. 15:34 |
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
|
fandt den selv:
|
|
endnu en hifi-flygtning
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |