|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
![]() |
|
Jeps - programmet kan findes under tools hvis man bruger floppydtv. Det sørger (angiveligt) for at kommunikationen til CAM'et ikke falder ud. Har ikke testet om det gør en forskel under W7, men tænkte det ikke kunne skade, når nu jeg også begyndte at bruge smartwi. |
||
![]() |
||
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Jeg har nu smidt Windows 7 RC1 på og S3 virker fint her. Jeg kan dog ikke se en eneste HD kanal og jeg syntes flere af kanalerne hakker, jeg vil prøve at eksperimentere lidt med opløsninger da jeg kun benytter onboard grafikkort. |
||
Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund -- E8400@3GHz, ASUS P5E-VM HDMI, 4*1GB DDR2 RAM, 500GB SATA-II HDD, FloppyDTV, Zaptor (Digitale Spejl + HD pakken), Antec VERIS Fusion 430 Black, Windows 7 RC1 |
||
![]() |
||
Noerrelund ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 122 |
![]() |
|
Det lyder som om vi har samme opsætning med Windows 7, FloppyDTV og MCE remote. Har du gjort noget for at få HD kanalerne til at virke? Jeg får bare af vide de er "scrambled". Ja, det er klart WAF faktoren der fik mig til at skifte. |
||
Med venlig hilsen
Mikael Nørrelund -- E8400@3GHz, ASUS P5E-VM HDMI, 4*1GB DDR2 RAM, 500GB SATA-II HDD, FloppyDTV, Zaptor (Digitale Spejl + HD pakken), Antec VERIS Fusion 430 Black, Windows 7 RC1 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvilket grafikkort / bundkort benytter du? Jeg har nemlig en del hakken pt. og forsøger mig med forskellige opløsninger, HZ og deslige. |
||
Med venlig hilsen
||
![]() |
||
![]() |
|
Rettelse, jeg kan faktisk se Astra Promo eller Zaptor TV HD som den hedder i oversigten, men jeg kan desværre ikke se de andre HD kanaler fra Stofa; - Discovery HD - MTVNHD - Silver HD - TV 2 Sport HD Nogen gode forslag? Opløsningen er sat til 1080p @ 50Hz og ingen ekstra codecs eller lignende er installeret, der er kun brugt Windows Update. Desuden kan nævnes at andre kanaler som mit Zaptor kort tillader fungerer fint (fx TV3, TV3 Puls osv. osv.). |
||
Med venlig hilsen
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |