|
Erfaringer med you tv? |
Besvar |
Forfatter | |
jesperKBH
Guld medlem Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-December-2021 kl. 21:44 |
Jeg har nu i 6 åt haft yousee via fiber. Det bliver dog så dyrt nu at jeg ser på alternativer og her passer youtv bedste til vores behov.
Er her nogle erfaringer? Indeholder app en tvguide med de kanaler man har valgt ? Kan man få samsung 2020 tv til at starte i en besttemt app? Jeg er nød til at finde en løsning der er simpel for kone og børn hvis det skal lykkedes :)
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ikke App til Tizen OS, kun til Android/Google TV og ATV. Derudover kan der anvendes Chromecast, den er også i Google TV.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sæt en antenne på taget og opsig dine tv pakker.
Klaus
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4695 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg købte i 2019 en let brugt Dreambox DM 900 med 2 tunere og optagemulighed til min søster på Tyske ebay for 1001 DKr. Den har jeg beskrevet i flere indlæg her på Recordere. Dem kan du se ved at bruge forummets søgefunktion. Her er et link til to anmeldelser: Og den lidt større DM 920: Hilsen Carsten. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |