|
Erfaringer med Zappiti produkter? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-September-2018 kl. 11:33 |
||
Hej alle,
Jeg er desværre aldrig blevet helt glad for min Nvidia Shield. Der blir ved at være små irriterende fejl i det daglige som jeg efterhånden har fået nok af.. Derfor er jeg begyndt, at kigge efter alternativer til denne og i min søgen er jeg faldet over mærket Zappiti, det ser ud til og være stabile produkter med et simpelt og flot layout. Den skal kun bruges til afspilning af min stadig voksende blu-ray samling der ligger på en harddisk.. Nogen der har erfaringer med deres produkter og i så fald fungere de? Samt fordele og ulemper? Mvh Brian Høgh Redigeret af flex195 - 11-September-2018 kl. 11:42 |
|||
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|||
![]() |
|||
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Plusser, flot brugergrænseflade, afspiller alt incl. 3D isoer samt 4k med hdr.
Minusser, mangler support for bd menu. P. S. jeg har en Zappiti mini 4k hdr til salg hvis du skulle være interesseret, da jeg er overgået til en HTPC som min primære afspiller. send mig en P.M. hvis interesseret |
|||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|||
![]() |
|||
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
||
Hej jespermart
Det lyder jo meget lovende, bd menuer bruger jeg ikke så det er ikke det store problem. Jeg sender en PM |
|||
Mvh Brian
|||
![]() |
|||
bleed_blue ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2005 Sted: Støvring Status: Offline Point: 389 |
||
Jeg har en Zappiti One 4K HDR. Min oplevelse er meget negativ, og det er absolut ikke noget jeg vil anbefale andre.
Nu er det et stykke tid siden, jeg opgav den, så jeg kan ikke huske alle deltaljer. Problemer med at vise fuld skærm. Den insisterede på at lave en slags underscan! Virkelig underligt! Håbløs dårlig fjernbetjening. Man skal trykke flere gange, og den sender forkerte kommandoer. GUI’en er grim og 10 år forældet. (Jeg medgiver, at det er en subjektiv opfattelse) I stedet bruger jeg Apple tv4k, som - efter min mening - er en laaaangt bedre løsning.
|
|||
![]() |
|||
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
||
Tror du skal kikker i retningen ATV4K eller Dune HD Pro 4K.
Zappiti var før i tiden Dune modeller med Zappiti's Firmware, men aldrig været på højde med Dune's egen firmware. Har selv haft flere Dune afspiller, de afspiller alt hvad med smider efter dem. Top modellerne har til med BD menu support. Jeg er selv hoppet på ATV |
|||
![]() |
|||
||
Det lyder ikke videre positivt, kan det være du har fået en model med børnesygdomme? Har du tjekket for opdateringer for nylig, kan jo være nogen af problemerne er blevet løst?
|
|||
Mvh Brian
|||
![]() |
|||
||
Tak for input. Var ikke klar over det forholdte sig sådan mht Dune og Zappiti. Jeg kommer nok aldrig til at eje et Atv, vil gerne have noget der hovedsageligt er lavet til film..
|
|||
Mvh Brian
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 986 |
||
ATV 4K med Infuse er skræddersyet til film ![]() Jeg har gennem årene haft utallige mediestreamere som er brugt sammen med min NAS. Jeg er ikke begejstret for Apple produkter, men må sige at ATV 4K (med Infuse) er det bedste jeg har haft.
|
|||
![]() |
|||
||
Hmm kan være jeg skal kigge lidt på det Infuse. Måske du kan svare mig på følgende spørgsmål : Film der er købt i ITunes f.eks 4k HDR, blir de vist i Infuse side om side med ens private samling af f.eks blu-ray og dvd tips? Altså hvis man gerne vil have det vel og mærke.
|
|||
Mvh Brian
|||
![]() |
|||
||
Så fik jeg en Zappiti 4k mini HDR og sikke en boks, jeg er meget imponeret, nem og logisk at navigere rundt i og et fedt GUI, tror helt sikkert det blir min fremtidige afspiller. Eneste problem jeg har oplevet er, at den ikke kan afspille mine blu-ray der har losless 5.1 pcm lydspor, som f.eks min Shield den kan. Ellers er jeg ovenud tilfreds og den er bare klippestabil i for hold til min Shield.
|
|||
Mvh Brian
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |