recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer ønskes om Canton - System DM90
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErfaringer ønskes om Canton - System DM90

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Klitten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer ønskes om Canton - System DM90
    Sendt: 02-December-2008 kl. 21:13

Jeg overvejer kraftigt at anskaffe mig det nye Digitale Movie System "DM 90" fra Tyske Canton, som jeg oplevede på IFA i Berlin 2008.

Et fantastisk Surround sound anlæg med indbygget forstærker og subwoofer.

Såfremt der er nogle der har erfaringer eller positive / negative kommentarer til dette anlæg samt firmaet Canton generelt, vil jeg meget gerne høre det.

På forhånd tak

http://www.canton.de./de-produktdetail-dm-dm90.htm

Til top
Jorgen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2004
Point: 226
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 22:00
Canton er ikke så udbredt i Danmark - endnu. Du er da den anden der har spurgt om erfaringer med mærket inden for de seneste 14 dage, så der er måske større interesser for højtalermærket på vej.

Havde kun læst nogle anmeldelser (alle meget positive) da jeg selv hørte Cantons produkter på IFA-messen i 2007. Da jeg siden fik mulighed for at købe et sæt til en god pris, slog jeg til.

Jeg har ikke fortrudt, synes de spiller rigtig godt, en neutral solid lyd, som imponerer de fleste der oplever dem og bedømmer dem på størrelsen.

Kan kun anbefale mærket -kender ikke anlægget du henviser til, men tror ikke du går galt i byen med Canton - så pøj-pøj...
LG OLED55CX TV / Samsung Hw-Q950T/xe Soundbar / AppleTV 4K / Bluesound Powernode 2 Streamer/Forstærker / Dynaudio Emit M10 Højtalere
Til top
Klitten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2008 kl. 22:33

Hej Jorgen,

Tusinde tak for dit positive feedback, hvilket er dejligt at høre ;-)

Til top
Schluchtmann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 19-Januar-2009
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2009 kl. 21:26

Hej Kitten. Kan kun fortælle godt om den. Jeg har den selv... På nær at den helst skal bruges i en almindelig rum. Jeg har loft til kip og så kan surround lyden ikke rigtig bounce fra væggen. Men især at stereo driften ikke går på kompremi og den indbyggede sub er totalt overbevisende. Der findes ikke en bedre surround projektor end den.

Har min til salg lige nu, hvis Du har interesse ;-)

Hilsen

Michael   

Til top
Klitten Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2009 kl. 14:10

Hej Schluchtmann,

Tak for input. Jeg har nu selv anskaffet mig DM90 systemet og det er konge fedt og det giver også en lækker musik.

Good luck med dit eget.

Peter

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu