|
Erfaringer og oplevelser med den nye Yousee boks |
Besvar |
Forfatter | |
MeLViS
Super bruger Oprettet: 01-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 430 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-April-2016 kl. 17:36 |
Hey
Hvad oplever folk ? Jeg synes stadig jeg bilder mig ind billedet er sløret og uskarpt på mit tv. Noget jeg slet ikke havde med tuneren i tvet. |
|
klavil
Bruger Oprettet: 11-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du kort og CA modul i den?
Hvordan er kanalskiftetiden?
|
|
kiuls
Bruger Oprettet: 19-Januar-2005 Sted: 2500 Valby Status: Offline Point: 166 |
Funktioner
Tak(0)
|
den bruger hverken kort eller modul og efter hvad jeg har kunnet læse, er den rigtig hurtig til kanalskift.
Desværre er der så en masse andre ting galt med den, men noget af det bliver måske løst hen ad vejen.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en tråd igang på YS forummet angående diverse tiltag. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
runekc
Bruger Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har samme problem, især TV2 er meget "blød", jeg er ikke imponeret. På Yousee forum er der åbenbart ikke andre som har det problem.
mvh Rune |
|
st1
Bruger Oprettet: 31-Maj-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 191 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er samme digital-signal som boks og TV afkoder. Hvis du har boksen forbundet direkte via et HDMI kabel til fjernsyn (og ikke gennem en converter til Composite eller tilsvarende), så kan forskellen muligvis bero på om du har slået forskellige "noise filters" eller "picture enhancers" til i dit TV. Det, der kommer via HDMI, er rimeligt standard; det ser meget fint ud hos mig. (Yousee boksen har ikke nogen filtre eller picture-enhancements man kan slå til eller fra). |
|
runekc
Bruger Oprettet: 25-April-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej, mit setup er ikke ændret efter jeg fik ny boks og den gamle boks var bedre end det jeg har nu, selv Chromecast med Yousee er bedre.
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23899 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var jo en af de heldige, der via siden her havde muligheden for, at teste den nye boks inden den blev frigivet. Jeg synes at billedet er utroligt godt, og ganske godt udtænkt. Desværre er mit YouSee bredbånd ind i mellem lidt for ustabilt til, at jeg mente at jeg ville få det fulde udbytte af boksen.
Jeg valgte at beholde den gode gamle boks, som godt nok har sine fejl - men den virker. En ting jeg savner på den nye boks er et rigtigt display, og på en eller anden led synes jeg, at den gamle boks er mere et rigtigt stykke AV-udstyr.
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg haft Humaxen siden den kom på markedet, og med hensyn til billedet, så er der intet at udsætte på det, den modtager lige så fint som TVet gør, og !ige så fint som de Recordere jeg har haft, så der kan ikke klages på det punkt. Savner som sådan ikke noget på den som den er nu, den kører helt stabilt ingen udfald på net, arkiv, film o.s.v. kører også som det skal. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |