recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer søges med Sonos Connect:AMP ZP120
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer søges med Sonos Connect:AMP ZP120

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BrianSPC Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BrianSPC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer søges med Sonos Connect:AMP ZP120
    Sendt: 04-Januar-2012 kl. 13:06
Hej

Hvordan er lydkvaliteten i sådan en Sonos Connect AMP ?

Jeg overvejer sådan en, og så en par DALI Ikon 1 mk2 højttalere, vil de lyde ligeså godt som når de er sat til en alm god forstærker i Hifi klubben? Kan sådan en Sonos trække dem tilfredsstillende?

Mit behov er ikke at de skal spille højt, men rent ved alm lytte niveau, til TV Film og musik.
Et andet setup kunne være 2 Play 5 i stereo opstilling, men er det lige så godt som en ZP120 med 2 gode højttalere ?        

Redigeret af BrianSPC - 04-Januar-2012 kl. 15:35
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Point: 1046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 21:31
Jeg er yderst tilfreds, men lydkvalitet er jo virkelig en smagssag. Derfor: Besøg Hifi Klubben og hør, hvad du bedst kan li'.

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2012 kl. 21:43
2 s5 er en mere fleksibel løsning.
Men lyden med en 120 og et sæt højtalere til 2400 er sikkert bedre.
SVP03
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu