|
Erfaringer... Slingbox.. eller lignende? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Indy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2012 kl. 22:06 |
Jeg har hørt lidt om Slingbox der gør det muligt at se tv på farten via nettet.
Da jeg er meget på farten har jeg brugt en tv-tuner men der er kun DR tilbage i luften og det er som ofte fodbold jeg ønsker og se. Mit setup er kabeltv fra yousee, internet forbindelse 50/5 mbit og jeg vil så gerne kunne modtage det via mobilt bredbånd hvor jeg har 4 mbit. Hvad er jeres erfaringer er det noget som kan anbefales og er det noget der fungere. Skal det være Slingbox eller findes der andre og bedre løsninger med flere muligheder? Jeg gider ikke noget som ikke virker eller billedet hakker osv. så er det til at blive frustreret over. Er der nogle der har nogle gode råd? /Magnus |
|
![]() |
|
digitalt.tv ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-November-2005 Status: Offline Point: 720 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mine erfaringer er gode med Slingbox. Vil dog sige at det kan være meget svingende i forhold til brug med mobilt bredbånd, specielt såfremt du ønsker at bruge det, mens du f.eks. kører i tog eller lignende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |