recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer... Slingbox.. eller lignende?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer... Slingbox.. eller lignende?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Indy Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Indy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erfaringer... Slingbox.. eller lignende?
    Sendt: 02-April-2012 kl. 22:06
Jeg har hørt lidt om Slingbox der gør det muligt at se tv på farten via nettet.
Da jeg er meget på farten har jeg brugt en tv-tuner men der er kun DR tilbage i luften og det er som ofte fodbold jeg ønsker og se.

Mit setup er kabeltv fra yousee, internet forbindelse 50/5 mbit og jeg vil så gerne kunne modtage det via mobilt bredbånd hvor jeg har 4 mbit.

Hvad er jeres erfaringer er det noget som kan anbefales og er det noget der fungere.

Skal det være Slingbox eller findes der andre og bedre løsninger med flere muligheder?

Jeg gider ikke noget som ikke virker eller billedet hakker osv. så er det til at blive frustreret over.

Er der nogle der har nogle gode råd?

/Magnus
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 720
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2012 kl. 23:13
Mine erfaringer er gode med Slingbox. Vil dog sige at det kan være meget svingende i forhold til brug med mobilt bredbånd, specielt såfremt du ønsker at bruge det, mens du f.eks. kører i tog eller lignende.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu