|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 19-Juli-2011 kl. 08:14 |
Hej Drenge,
Jeg skal lige høre om der skulle være en der kan hjælpe mig. Lige nu har jeg en erhversforbindelse fra TDC med en Netopia routrer. Routeren har ikke trådløst "N" netværk og heller ingen gigaswitch porte (er det mon sådan det hedder). Er der nogen derude der ved om jeg kan købe en ny router og smække den på istedet for netopiaen eller smække den på i enden af netopiaen ? Helst ville jeg blot nøjes med én box, så jeg slap for flere routere ! |
|
![]() |
|
Dovenlas ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 176 |
![]() |
Hej
Jeg har en tdc erhvervs bitstream og køre et lille setup med et speedstream modem (tror det er en 4100) og en Linksys E3000, det virker fint.
Mvh
Dovenlas
|
|
![]() |
|
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() |
Hej Dovenlas.
Er det så din egen router ? Det skal så også lige nævnes at vi har IP telefoni - Jeg ved ikke om det betyder at vi helt kan undgå et modem. IP telefonien kører dog på en særskilt linie med egen router fra Telenor - Så vi har to linier ind i huset |
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Kan du så ikke bruge en TDC HomeBox ADSL eller TDC HomeBox VDSL? http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=26129 TDC HomeBox'e har indbygget trådløs router og 4 LAN-porte m.m. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
tobywan ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Status: Offline Point: 406 |
![]() |
Jeg har en "Bizbase" VDSL og benytter fint min egen router. Har tidligere haft samme produkt i ADSL og det kørte også bare derudaf.
TDC har ikke leveret en router til mig, men udelukkende et "modem".
|
|
Panasonic VT50 - B&W CMs2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |