recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Error code 408bc504
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketError code 408bc504

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Vijnana Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 475
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 22:00

Jo - jeg har gjort det en enkelt gang - version 3.0 tror, men kan sg. ikke huske proceduren... jeg downloadede versionen som en winzipfil der så skulle laves om til en iso-fil som skulle brændes ove på en cd... eller noget i den retning

Har du "opskriften?"

Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2009 kl. 22:46
Det er ganske korrekt. Det er dog nemmere hvis du slutter den til internettet, så skal du bare bede den om at opdatere.

Et godt program til brænding af ISO er IMGburn.

Send evt. din emailadresse via post-knappen, så kan du få adgang til mit skydrive, der ligger IMGburn programmet, Firmware 4.0, samt Firmware 2.5 regionsfri som gør din XE1 regionsfri på dvd-siden også.
Til top
Vijnana Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2009 kl. 10:43

Tak for din velvilje Hans j - jeg kastede mig denne gang ud i at dowloade updaten direkte fra nettet. Det gik fint nok. Desværre hjalp det ikke på error coden. Jeg går udfra at det er en fejl på selve disc'en.

mvh.

Til top
Vijnana Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2009 kl. 15:51
Så fik jeg et nyt eksemplar af "Phantom of the Opera" (HD-DVD) - uden error code. HD-DVD'en adskiller sig  iøvrigt fra BD'en ved at have et bedre lydspor.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu