|
Error på disc |
Besvar |
Forfatter | |
anetteolsen
Ny bruger Oprettet: 16-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2 |
Emne: Error på disc Sendt: 16-December-2007 kl. 23:21 |
Hej. Håber der er nogen der kan hjælpe. Er i besiddelse af en phillips dvd recorder DVDR70. Har haft gang i at optage en masse forskelligt på en dvd+rw disc, men pludselig under afspilling idag står der pludselig disc error på skærmen. Jeg forsøger at slukke dvdoptageren, men da jeg tænder igen er discen tom, dvs. alle de gode ting der lå på den må være slettet Troede ikke det var muligt for en recorder pludselig at gøre dette.....er meget fortvivlet som nogen måske kan fornemme, og håber der er nogen der kan rådgive mig. Gætter på videofilerne er slettet for altid, eller hvad? Kan jo se at der har været skrevet på discen, samt den tager nu længere tid om at indlæse den....har forsøgt med den gratis prøve version af isobuster, men komme ingen større filer frem....alt hjælp modtages med kyshånd. På forhånd tak.
|
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 17-December-2007 kl. 10:59 |
Hej Anette,
Hvis optageren har kvik-slettet mediet (hvilket lyder underligt), kan Iso Buster muligvis stadig redde indholdet. Jeg er ikke helt klar over om "Find Missing Files and Folder" fungerer i prøveudgaven, men se her hvordan den bruges. Der er iøvrigt en længere teknisk udredning af Quick erase på de forskellige medier her (ikke at den hjælper så meget på dit problem ). Synes tidligere at have set nogle taste-koder til optageren for at forsøge at redde sådanne problematiske medier - prøv evt. at søge på Club CD Freaks /Lars Redigeret af laursen - 17-December-2007 kl. 10:59 |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |