recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning af Boxee box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning af Boxee box

Besvar Besvar Side  <1234 10>
Forfatter
Besked
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2013 kl. 21:53
Som svar til til det Nagash er i tvivl om. Der er såmænd 5.1 dd+ og super hd i win 8 app til Netflix.

Åbner den direkte fra xbmc og når jeg lukker den igen, hopper den tilbage i xbmc, så det er helt smertefrit når det er sat op.

HTPC er hvert fald en god mulighed. Plus vi er en del xbmc nørder her på forum, der kan hjælpe med opsætningen.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
larmlabel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-December-2010
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larmlabel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 08:56
tak for svar generelt.

Ja jeg overvejer xbmc, men ser også på Plex med Synology DS713.

Har godt set D-link gå ud i medierne og sige at de forsætter support på Boxee Box. Men det er jo slet ikke for fanden det samme som at Boxee ikke vil lukke deres servere ned Smile D-link har jo sikkert paller af Boxee Box stående på deres lager de gerne vil sælge. Og det har Boxee Box jo nu fucked helt for dem. 

Jeg taler heller ikke om at boxee box d.d er død. Men det ser ud til, at den bliver det snart. Ja man kan bruge den til lokal filer osv. stadigvæk. Bare uden apps og uden coverflow osv. Og når den tid kommer, så er jeg væk til noget i denne tråd. Som jeg også startede med at skrive så er min remote ved at dø. Det har den sådan set været fra start af, da jeg har 2 unger der gerne vil smide den på gulvet hele tiden Wink

Har været utroligt glad for Boxee Box. Men tror tiden er inde nu til at få noget andet.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 13:32
Henter den ikke covers og oplysninger fra IMDb, thetvdb og themoviedb ligesom Plex og XBMC? De servere lukker næppe ned foreløbelig.
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larmlabel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 13:38
hmm måske.

Men er nu ganske sikker på det er slut hvis de lukker ned. Fordi du skal logge på boxee (dette gøres jo automatisk for det meste). Jeg kan tage fejl, og de 100 andre der skriver det på dvs. forums. Men igen Boxee går jo ikke ud officielt og modsvare disse indlæg. Smile Og er det ikke lidt mærkeligt. Ville tage dem 2 sek. at skrive det du gør i ovenstående. 

Så personligt tror jeg det snart er slut. Men igen jeg har andre problemer med den, min remote, mine boxee apps. osv. osv. Så ser efter noget andet uanset.

Faldt lige over denne i dag. Og må sige den rammer nok meget godt hvad jeg leder efter.

Little Black Box

Og den er i salg i Norden.
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 14:35
som jeg ser det er der ingen netflix udnerstøttelse i den boks, og da det er xbmc og linux kommer det vel næppe?
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larmlabel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 14:41
nej det tror jeg heller ikke. Men tror jeg opgiver Netflix for at havde en bedre box. 

Overvejer da også stadig NAS, men det er noget af et spring økonomisk.
Til top
Bach1969 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2011
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 16:30
Nogen der har prøvet denne "The Little Black Box" den ser interessant ud, jeg hopper med på tråden, er nemlig ikke helt tilfreds med min Boxee, men bruger den kun til og afspille fra HD.

Den identificerer kun ca. halvdelen af min datters film og mange uden cover :( så håber denne måske er bedre?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 18:09
Problemet med din datters film, kan nemt hænge sammen med navngivningen af selve filen. De skal hedde de filmen hedder på originalsproget, ellers kan den ikke finde dem. Det kan du muligvis have lidt mere held med på den Black Box der, fordi den kører XBMC. Deri kan du nemlig ændre scraper, og nogle af dem kan nemlig godt finde ud af danske titler. Men min erfaring er bare, at den originale scraper fungerer bedst. Så må man lade den scrape dem i originalsproget, og så omdøbe dem i selve XBMC, så børnene kan forstå titlerne. Men det er nu dybest set ikke nødvendigt. De kan jo sagtens genkende dem ud fra billederne.
Til top
Kentex Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Denmark
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kentex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 19:37
Der er også Pivos boksen...Den skulle kunne noget nær det samme som den der Black box..

Har du nogen ide om hvad den koster? og hvor den kan købes?
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 1414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 20:17
WDTV live gen3 har coverflow (standard uden hack) og support for Netflix.
Mvh Jesper
Til top
Bach1969 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2011
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 20:25
Pivo, WDTV live gen3 og The Little black box

Hvad er bedst?
Covers er MEGET vigtig, Let og finde film ud fra covers
Skal afspille følg. formater, Avi, Vob, Mpeg, Mkv, Iso :)
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larmlabel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 20:29
vedr. navngivne filer i boxee box (lidt off topic nu dog) så havde jeg også ret mange den ikke tog af "udenlandske" film. Og jeg brugte den officielle regler for at navngive dem, samt programmet TheRenamer til det. Og det hjalp ikke meget.

Den koster omkring 900 kr. Og kan købes www.medieafspiller.dk
Men som sagt ikke kommet rigtigt ud endnu, og der er ingen anmeldelser.

Køre WDTV live gen3 flydende og hurtigt? Fordi gen 1 og 2 gjorde sku ikke. Jeg ser også lidt på den nemlig pga. netflix og pga. de gamle var skide gode udover coverflow og den slags. Ja hack gør den vel til grød. Og hvordan er scraping på den nu?
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 10>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu