|
Erstatning af Boxee box |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Forfatter | |
larmlabel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-December-2010 Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja bach1969 præcis det samme her. Dog kræver min kone Netflix haha
Så også dem jeg ser på pt. |
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1366 |
Wd 3 gen er i mine øjne direkte til grin. Skiftede min boxee ud med denne, men for fanden hvor er den langsom..
Så jeg fortryder mit skift.. |
|
![]() |
|
larmlabel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 02-December-2010 Status: Offline Point: 21 |
og tak. Ret meget det svar jeg søgte. Skal helt sikkert ikke tilbage til WD tv så. Da det var hvad jeg tænkte dengang jeg gik over til boxee. Så skal da klart ikke tilbage.
|
|
![]() |
|
Kentex ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 64 |
Kikker selv på Pivos...skal barer lige have smidt 2 nye harddiske i min nasboks først...men syntes den lyder ganske ok....håber på inputs fra folk som allerede har sådan en fætter:-)
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
Jeg kan slet ikke forstå den kritik wdtv live gen3 for.
Tror mange blander den samme med den gamle wdtv live, hvor man skulle have installeret et hack for at kunne kører coverflow, og ja den er sindsyg langsom, men gen3 syntes jeg ikke er generende langsom, og den skal ikke have noget hack installeret for at vise coverflow. Se evt. denne video jeg har optaget for et stykke siden:
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
Jeg har købt en mac mini brugt, og den kører xbmc og klarer alle de ting trådstarter efterspørger... Det var en ældre svend, mener jeg gav 1800,-
|
|
![]() |
|
Hogarth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
Hopper lige med i tråden. Har selv boxee box så hvis den server lukker ned skal jeg også have noget andet,
|
|
![]() |
|
Kofmo ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-August-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Jeg har selv overvejet sådan en fætter her
http://www.proshop.dk/Mini-PC-Android-og-Raspberry-Pi/Intel-NUC-DC3217IYE-Barebone-2379972.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Den løber dog op i ca 3200 men så kan man også installere Windows eller linux på den da det jo er en normal men meget lille computer Redigeret af Kofmo - 01-August-2013 kl. 10:45 |
|
![]() |
|
Hogarth ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
The littel black box understøtter ikke DTS-HD Master (passthrough)
Har også "kun" 10/100 ethernet |
|
![]() |
|
Bach1969 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-April-2011 Status: Offline Point: 57 |
jeg overvejer Mede8er MED600x3D http://www.mede8er.eu/en/index.php?d=600x3d
Er der nogen der har erfaringer med denne, da black box ikke har nogen lydudgang, kun HDMI :( Redigeret af Bach1969 - 01-August-2013 kl. 10:54 |
|
![]() |
|
BaSsE_- ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Hejsa
Jeg har en MED600X3D.
Den fungere fint, den kan være en smule sløv i nogle tilfælde, men den afspiller stort set alt, så er ganske tilfreds med den... og så den lille og nem at placere.. coverflow fungere også fint.. men bruger det ikke selv... går bare ind på nassen og vælger mappen og afspiller...
![]()
|
|
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy - |
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
Er der nogen der kan komme med et konkret link og ikke bare rygter om at de vil lukke for serverne? For en 14 dage gammel pressemeddelelse siger da det helt modsatte?
http://www.dlink.com/uk/en/press-centre/press-releases/2013/july/19/boxee-box-by-d-link-still-fully-available-in-europe |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |