recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning af Boxee box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning af Boxee box

 Besvar Besvar Side  <12345 10>
Forfatter
Besked
larmlabel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-December-2010
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larmlabel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 20:30
ja bach1969 præcis det samme her. Dog kræver min kone Netflix haha

Så også dem jeg ser på pt.
Til top
nitrotg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nitrotg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 21:23
Wd 3 gen er i mine øjne direkte til grin. Skiftede min boxee ud med denne, men for fanden hvor er den langsom..

Så jeg fortryder mit skift..
Til top
larmlabel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 02-December-2010
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larmlabel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 21:32
og tak. Ret meget det svar jeg søgte. Skal helt sikkert ikke tilbage til WD tv så. Da det var hvad jeg tænkte dengang jeg gik over til boxee. Så skal da klart ikke tilbage.
Til top
Kentex Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kentex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2013 kl. 22:30
Kikker selv på Pivos...skal barer lige have smidt 2 nye harddiske i min nasboks først...men syntes den lyder ganske ok....håber på inputs fra folk som allerede har sådan en fætter:-)
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 00:23
Jeg kan slet ikke forstå den kritik wdtv live gen3 for.
Tror mange blander den samme med den gamle wdtv live, hvor man skulle have installeret et hack for at kunne kører coverflow, og ja den er sindsyg langsom, men gen3 syntes jeg ikke er generende langsom, og den skal ikke have noget hack installeret for at vise coverflow.
Se evt. denne video jeg har optaget for et stykke siden:
Mvh Jesper
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 05:23
Jeg har købt en mac mini brugt, og den kører xbmc og klarer alle de ting trådstarter efterspørger... Det var en ældre svend, mener jeg gav 1800,-
Til top
Hogarth Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hogarth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 09:53
Hopper lige med i tråden. Har selv boxee box så hvis den server lukker ned skal jeg også have noget andet,
Til top
Kofmo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 01-August-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kofmo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 10:44
Jeg har selv overvejet sådan en fætter her
http://www.proshop.dk/Mini-PC-Android-og-Raspberry-Pi/Intel-NUC-DC3217IYE-Barebone-2379972.html?utm_source=edbpriser&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Den løber dog op i ca 3200 men så kan man også installere Windows eller linux på den da det jo er en normal men meget lille computer

Redigeret af Kofmo - 01-August-2013 kl. 10:45
Til top
Hogarth Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hogarth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 10:50
The littel black box understøtter ikke DTS-HD Master (passthrough)
Har også "kun" 10/100 ethernet
Til top
Bach1969 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2011
Status: Offline
Point: 57
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bach1969 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 10:53
jeg overvejer Mede8er MED600x3D http://www.mede8er.eu/en/index.php?d=600x3d
Er der nogen der har erfaringer med denne, da black box ikke har nogen lydudgang, kun HDMI :(

Redigeret af Bach1969 - 01-August-2013 kl. 10:54
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 12:16
Hejsa
 
Jeg har en MED600X3D.
 
Den fungere fint, den kan være en smule sløv i nogle tilfælde, men den afspiller stort set alt, så er ganske tilfreds med den... og så den lille og nem at placere.. coverflow fungere også fint.. men bruger det ikke selv... går bare ind på nassen og vælger mappen og afspiller...
 
Smile
 
Oprindeligt skrevet af Bach1969 Bach1969 skrev:

jeg overvejer Mede8er MED600x3D http://www.mede8er.eu/en/index.php?d=600x3d
Er der nogen der har erfaringer med denne, da black box ikke har nogen lydudgang, kun HDMI :(
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakabov Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2013 kl. 13:29
Er der nogen der kan komme med et konkret link og ikke bare rygter om at de vil lukke for serverne? For en 14 dage gammel pressemeddelelse siger da det helt modsatte?

http://www.dlink.com/uk/en/press-centre/press-releases/2013/july/19/boxee-box-by-d-link-still-fully-available-in-europe
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu