|
Erstatning af Boxee box |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Forfatter | |
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg oplevede det samme problem på en box jeg skulle ordne for en kammy, det hjalp at jeg lavede en factory reset på boxen først, derefter kunne jeg instalerer boxee+
|
|
![]() |
|
bkhbkh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2014 Sted: dalby danmark Status: Offline Point: 11 |
Jeg vil prøve det igen. Har prøvet at afinstallere alt på boxee box en gang får, og hende software fra boxee og installer uden resultat 😁
|
|
![]() |
|
bkhbkh ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2014 Sted: dalby danmark Status: Offline Point: 11 |
Hej igen😊 har lige prøvet at factory reset igen. Devere uden det ønske resultat øv. Jeg gik ind på boxee side og hende software og installe via USB . Efter det hende jeg boxee+ På sd kort og prøve at installer. Logo blev rødt men der blev ikke installet boxee+? Og der er flyve ben i Windows file sharing ????
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Hvis man kører Boxee Box op mod et file share på en NAS, vil den hackede udgave med XBMC så indeksere filerne på NAS'en og give en "pæn" oversigt som man kender det fra den alm. Boxee firmware?
|
|
![]() |
|
Byteman2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Oktober-2013 Status: Offline Point: 149 |
Man skal sikre at filerne ligger rigtigt i forhold den sti man "adder" i hostname. Ligger filen "install.sh" i en mappe på USB key'en ? Hvis dette står i hostname "boxeebox;sh /media/BOXEE/install.sh", så skal filerne ikke ligge i en mappe, men direkte på USB-keyen. Men hvad står der i hostname ? og hvordan ser indholdet ud på din USB-key ? Jeg har godt nok læst der er nogle der skal igennem Telnet for at det lykkes. Man skal også reboote før det går i gang |
|
![]() |
|
Hej og tak for respons 😃 filer fra install mappen liger udpakket på usb-keyen. Så der liger fire filer - install.sh
- uninstall.sh - debug.sh - support (mappe) Du skriver at nogle skal igem Telnet?? I hostname skriver jeg boxeebox;sh /media/BOXEE/install.sh logo bliver rødt. og så ændre tekst i hostname til boxeebox;sh /data/back/boot.sh men endte andet sker ??? |
|
![]() |
|
er der nogle der har noget nyt?
jeg er ved at opgive, har nok prøvet 50 gange. uden resultat ![]() logo bliver rødt. og tekst i hostname ender til boxeebox;sh /data/hack/boot.sh |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Har du den sidste nye version af DSM (styresystem)??
Redigeret af guldhammer - 28-Maj-2014 kl. 11:38 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Hvad heder den siste nye version af DSM? Og hvor finder jeg den😳
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 912 |
Inde under indstillinger kan man søge efter opdateringer.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Inde under Instiliinger -> System, der kan du se hvinken version du har,
og til venstre i menuen kan du under Opdatering søge efter en opdatering. Den sidste nye DSM hedder 1.5.1 tror jeg nok. |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
Så har jeg den nyeste opdatering. min heder 1.5.1.23735-b6a5be1 kan jeg gøre andet ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 78910> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |