recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning af Boxee box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning af Boxee box

 Besvar Besvar Side  <1 78910>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 09:36
jeg oplevede det samme problem på en box jeg skulle ordne for en kammy, det hjalp at jeg lavede en factory reset på boxen først, derefter kunne jeg instalerer boxee+
Til top
bkhbkh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Maj-2014
Sted: dalby danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bkhbkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 14:42
Jeg vil prøve det igen. Har prøvet at afinstallere alt på boxee box en gang får, og hende software fra boxee og installer uden resultat 😁
Til top
bkhbkh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Maj-2014
Sted: dalby danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bkhbkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 09:10
Hej igen😊 har lige prøvet at factory reset igen. Devere uden det ønske resultat øv. Jeg gik ind på boxee side og hende software og installe via USB . Efter det hende jeg boxee+ På sd kort og prøve at installer. Logo blev rødt men der blev ikke installet boxee+? Og der er flyve ben i Windows file sharing ????
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 16:51
Hvis man kører Boxee Box op mod et file share på en NAS, vil den hackede udgave med XBMC så indeksere filerne på NAS'en og give en "pæn" oversigt som man kender det fra den alm. Boxee firmware?
Til top
Byteman2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Oktober-2013
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 19:10
Oprindeligt skrevet af bkhbkh bkhbkh skrev:

Hej igen😊 har lige prøvet at factory reset igen. Devere uden det ønske resultat øv. Jeg gik ind på boxee side og hende software og installe via USB . Efter det hende jeg boxee+ På sd kort og prøve at installer. Logo blev rødt men der blev ikke installet boxee+? Og der er flyve ben i Windows file sharing ????

Man skal sikre at filerne ligger rigtigt i forhold den sti man "adder" i hostname.
Ligger filen "install.sh" i en mappe på USB key'en ?

Hvis dette står i hostname "boxeebox;sh /media/BOXEE/install.sh", så skal filerne ikke ligge i en mappe, men direkte på USB-keyen.
Men hvad står der i hostname ? og hvordan ser indholdet ud på din USB-key ?

Jeg har godt nok læst der er nogle der skal igennem Telnet for at det lykkes.

Man skal også reboote før det går i gang


 
Til top
bkhbkh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Maj-2014
Sted: dalby danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bkhbkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 21:02
Hej og tak for respons 😃 filer fra install mappen liger udpakket på usb-keyen. Så der liger fire filer - install.sh
- uninstall.sh
- debug.sh
- support (mappe)   Du skriver at nogle skal igem Telnet??   I hostname skriver jeg boxeebox;sh /media/BOXEE/install.sh logo bliver rødt. og så ændre tekst i hostname til boxeebox;sh /data/back/boot.sh men endte andet sker ???
Til top
bkhbkh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Maj-2014
Sted: dalby danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bkhbkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2014 kl. 11:17
er der nogle der har noget nyt?
jeg er ved at opgive, har nok prøvet 50 gange.
uden resultat det samme sker om det er fra sd kort eller usb stik
logo bliver rødt. og tekst i hostname ender til boxeebox;sh /data/hack/boot.sh
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 903
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2014 kl. 11:38
Har du den sidste nye version af DSM (styresystem)??

Redigeret af guldhammer - 28-Maj-2014 kl. 11:38
//Guldhammer
Til top
bkhbkh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Maj-2014
Sted: dalby danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bkhbkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2014 kl. 21:31
Hvad heder den siste nye version af DSM? Og hvor finder jeg den😳
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 903
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2014 kl. 23:32
Inde under indstillinger kan man søge efter opdateringer.
//Guldhammer
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 903
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2014 kl. 13:23
Inde under Instiliinger -> System, der kan du se hvinken version du har,
og til venstre i menuen kan du under Opdatering søge efter en opdatering.

Den sidste nye DSM hedder 1.5.1 tror jeg nok.
//Guldhammer
Til top
bkhbkh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Maj-2014
Sted: dalby danmark
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bkhbkh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2014 kl. 19:24
Så har jeg den nyeste opdatering. min heder 1.5.1.23735-b6a5be1     kan jeg gøre andet ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 78910>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu