|
Erstatning for 55" ES8005 ? tilsvarende teknisk ? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har umiddelbart fået tildelt 12.222 kr til køb af nyt tv. expert kontaktede mig i dag...
jeg vil så smide lidt mere i så jeg er oppe på ca 15.000 kr hvad vil i anbefale af tv i den pris klasse som har det bedste billede og det skal købes hos expert går jeg ud fra
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
Der er vel ingen betingelser i forsikringen der foreskriver, at du skal handle i Expert?
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
hmm ved jeg faktisk ikke men det er expert der har kontaktet mig og sagt jeg har 12.222 kr til nyt så tvivler måske lidt på expert vil udbetale dem ?
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Forsikringsteknisk svarer det til at de genanskaffer det gamle. Selskabet opnår herved en rabat ved expert. Hvis du ikke handler hos dem, skal du forhandle til en kontanterstatning. Altså at få beløbet udbetalt i kontanter. Typisk vil man fratage 30-40%. Så du får mest ud at købe dit tv hos expert.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
gør mig heller ikke så meget. kan se de har 55" HU7505 til 12.623 kr så tror jeg går efter den med mindre der er andet bedre til omkring de 15.000 kr jeg skal kikke på
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
Prøv at finde et godt tilbud hos en anden forhandler i og hold det oppe med experts. Sig så til expert, at du ikke vil give mere hos dem og være i lommen hos dem hvis de ikke også tilbyder til samme pris. Sig at du gerne vil bruge restbeløbet hos dem. På den måde får du også rabat. God handel!
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Tak Bent lyder som en fornuftig ide..
|
|
![]() |
|
nå sagen afsluttet og Expert var en fornøjelse at handle med, jeg behøvede ikke engang selv spørge om pris afslag, han slog de forskellige op jeg kikkede på og gav mig en anden pris.. hvilket betød de matchede laveste pris uden nogen form brok..
fik dog først en HU7200 som jeg ikke var helt tilfreds med så det endte med den blev returneret i dag og jeg fik SAMSUNG 55" HU8505 til 14.999 kr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |