recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for 55" ES8005 ? tilsvarende teknisk ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning for 55" ES8005 ? tilsvarende teknisk ?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 21:25
jeg har umiddelbart fået tildelt 12.222 kr til køb af nyt tv. expert kontaktede mig i dag...

jeg vil så smide lidt mere i så jeg er oppe på ca 15.000 kr 

hvad vil i anbefale af tv i den pris klasse som har det bedste billede og det skal købes hos expert går jeg ud fra
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3805
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 21:34
Der er vel ingen betingelser i forsikringen der foreskriver, at du skal handle i Expert?
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 21:36
hmm ved jeg faktisk ikke men det er expert der har kontaktet mig og sagt jeg har 12.222 kr til nyt så tvivler måske lidt på expert vil udbetale dem ?
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 22:34
Forsikringsteknisk svarer det til at de genanskaffer det gamle. Selskabet opnår herved en rabat ved expert. Hvis du ikke handler hos dem, skal du forhandle til en kontanterstatning. Altså at få beløbet udbetalt i kontanter. Typisk vil man fratage 30-40%. Så du får mest ud at købe dit tv hos expert.
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af bentpetersson bentpetersson skrev:

Forsikringsteknisk svarer det til at de genanskaffer det gamle. Selskabet opnår herved en rabat ved expert. Hvis du ikke handler hos dem, skal du forhandle til en kontanterstatning. Altså at få beløbet udbetalt i kontanter. Typisk vil man fratage 30-40%. Så du får mest ud at købe dit tv hos expert.

gør mig heller ikke så meget.

kan se de har 55" HU7505 til 12.623 kr så tror jeg går efter den med mindre der er andet bedre til omkring de 15.000 kr jeg skal kikke på
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-November-2013
Point: 2437
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 23:17
Prøv at finde et godt tilbud hos en anden forhandler i og hold det oppe med experts. Sig så til expert, at du ikke vil give mere hos dem og være i lommen hos dem hvis de ikke også tilbyder til samme pris. Sig at du gerne vil bruge restbeløbet hos dem. På den måde får du også rabat. God handel!
Med venlig hilsen
bentpetersson

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2014 kl. 23:18
Tak Bent lyder som en fornuftig ide..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 23:20
nå sagen afsluttet og Expert var en fornøjelse at handle med, jeg behøvede ikke engang selv spørge om pris afslag, han slog de forskellige op jeg kikkede på og gav mig en anden pris.. hvilket betød de matchede laveste pris uden nogen form brok..

fik dog først en HU7200 som jeg ikke var helt tilfreds med så det endte med den blev returneret i dag og jeg fik SAMSUNG 55" HU8505 til 14.999 kr
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu