|
Erstatning for Apple TV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mkl21 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Februar-2013 kl. 16:57 |
Hejsa,
Mit Apple TV2 er stået af, det var der som jeg brugte til at se film fra min NAS med. Så nu kommer problemet, hvad skal jeg vælge i stedet, da den nye model, jo ikke kan jailbreakes, og dermed bruges til at streame film fra min nas. Er der andre alternativer, og hvilkene, kravet er at de skal kunne læse alle formater, samt optisk udgang. /Mads
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at snuppe et WD TV Live, før de erstattes af Play, som ikke tager AVI (eller var det MPEG?). Det bliver ikke ligeså lækkert et interface, men ellers tror jeg, at det er et rimeligt sammenligneligt produkt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |