|
Erstatning for Fantec MM-FHDL |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Pawel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2014 kl. 23:44 |
Hej allesammen
Da jeg skal flytte, tænker jeg at købe mig en ny medieafspiller, nu er der gået en god rum tid siden en venlig sjæl solgte mig sin Fantec, her på forum'et. Jeg har kigget på nettet for at få et overblik, der er mange forskellige, puha. Så hvad skal den kunne. - Den skal være trådløs. - Kunne afspille musik og film, både lokalt, fra computere på netværk eller usb, måske extern usb harddisc. - Den må gerne kunne styres med android tablet, android telefon hvis muligt, kunne være så fedt. - måske kunne køre Wimp - lave kaffe og massere mine fødder :-D hmmm, det er vist hvad jeg kan finde på før jeg bliver klogere på dette emne :-) mange hilsner Pawel Redigeret af Pawel - 19-August-2014 kl. 07:31 |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med en ny Fantec? De laver nogle kanon afspillere. Tjek deres hjemmeside.
Flemming |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Pawel ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 45 |
Der er sgu da en rigtig god ide, mange tak Flemming. Jeg tøffer lige over og kigger på deres hjemmeside :-)
|
|
![]() |
|
Kigger også på denne her : WD TV Live
http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=1270 Jeg kan godt lide at den kan styres af smartphone/tablet :-) Oven i så har den sidste update miracast med, det kunne være fedt at kunne afspille musik fra min Nexus 7 på fjernsynet :-) Redigeret af Pawel - 20-August-2014 kl. 00:33 |
|
Venlig hilsen
-Pawel |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Hvorfor i alverden vil du afspille musik på dit tv?
Det er da den enhed i hjemmet med den dårligste lyd, medmindre du da ejer et B&O. |
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
Du har ret Cyber, men :-)
Skal bo i et hjem der er møbleret. Og det lyd jeg har hørt fra deres fjernsyn er fantastisk. Stuen har meget lidt plads, kan ikke se hvor jeg kan presse mit minianlæg ind :-) |
|
Venlig hilsen
-Pawel |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Min Fantec blev afløst af en Mede8er med600x3d, og den er jeg rigtig godt tilfreds med. Den findes også med plads til harddisk. Så hedder den med1000x3d. Den afspiller alt hvad jeg smider efter den uden problemer, og har også support for DVB subtitles hvis du skal bruge det.
|
|
/Peter
|
|
![]() |
|
Tak for indput Peter, kigger på med600x3d ;-)
|
|
Venlig hilsen
-Pawel |
|
![]() |
|
Jeg endte med at købe en WD TV Live fra computercity for omkring 630 kr :-)
|
|
Venlig hilsen
-Pawel |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |