recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for Fantec MM-FHDL
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning for Fantec MM-FHDL

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Pawel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pawel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erstatning for Fantec MM-FHDL
    Sendt: 18-August-2014 kl. 23:44
Hej allesammen

Da jeg skal flytte, tænker jeg at købe mig en ny medieafspiller, nu er der gået en god rum tid siden en venlig sjæl solgte mig sin Fantec, her på forum'et.

Jeg har kigget på nettet for at få et overblik, der er mange forskellige, puha.

Så hvad skal den kunne.
- Den skal være trådløs.
- Kunne afspille musik og film, både lokalt, fra computere på netværk eller usb, måske extern usb harddisc.
- Den må gerne kunne styres med android tablet, android telefon hvis muligt, kunne være så fedt.
- måske kunne køre Wimp
- lave kaffe og massere mine fødder :-D
hmmm, det er vist hvad jeg kan finde på før jeg bliver klogere på dette emne :-)

mange hilsner
Pawel

Redigeret af Pawel - 19-August-2014 kl. 07:31
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Point: 10570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 10:28
Hvad med en ny Fantec? De laver nogle kanon afspillere. Tjek deres hjemmeside.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
Pawel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pawel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 15:57
Der er sgu da en rigtig god ide, mange tak Flemming. Jeg tøffer lige over og kigger på deres hjemmeside :-)
Til top
Pawel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pawel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2014 kl. 23:33
Kigger også på denne her : WD TV Live
http://www.wdc.com/en/products/products.aspx?id=1270

Jeg kan godt lide at den kan styres af smartphone/tablet :-)

Oven i så har den sidste update miracast med, det kunne være fedt at kunne afspille musik fra min Nexus 7 på fjernsynet :-)

Redigeret af Pawel - 20-August-2014 kl. 00:33
Venlig hilsen
-Pawel
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 01:12
Hvorfor i alverden vil du afspille musik på dit tv?
Det er da den enhed i hjemmet med den dårligste lyd, medmindre du da ejer et B&O.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Pawel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pawel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 06:36
Du har ret Cyber, men :-)
Skal bo i et hjem der er møbleret. Og det lyd jeg har hørt fra deres fjernsyn er fantastisk. Stuen har meget lidt plads, kan ikke se hvor jeg kan presse mit minianlæg ind :-)
Venlig hilsen
-Pawel
Til top
pfugl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2005
Sted: Skanderborg, DK
Point: 1067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pfugl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 08:19
Min Fantec blev afløst af en Mede8er med600x3d, og den er jeg rigtig godt tilfreds med. Den findes også med plads til harddisk. Så hedder den med1000x3d. Den afspiller alt hvad jeg smider efter den uden problemer, og har også support for DVB subtitles hvis du skal bruge det.
/Peter
Til top
Pawel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pawel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2014 kl. 09:31
Tak for indput Peter, kigger på med600x3d ;-)
Venlig hilsen
-Pawel
Til top
Pawel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pawel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2014 kl. 15:51
Jeg endte med  at købe en WD TV Live fra computercity for omkring 630 kr :-)
Venlig hilsen
-Pawel
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu