|
Erstatning for Huawei P30 pro. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2022 kl. 18:31 |
|
Hej.
Jeg har en Huawei P30 Pro som er en fantastisk telefon. Jeg vil dog gerne prøve en anden. Hvad skal jeg have for at den matcher min P30ér? Den skal mindst have et kamera på samme niveau som min nuværende. Kom gerne med bud. Vil ikke op at give 7-8000 kr. |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg vil anbefale dig at kigge på Asus telefoner.
Både deres ROG og Zenfone er ret kraftige med næsten standard Android system. Ellers har mine forrige to telefoner været Motorola, som ikke har skuffet.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Men hvis du vil prøve noget helt nyt, så er der også den nye Nothing Phone 1, som snart kommer til Danmark
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
pipper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Kolding Status: Offline Point: 2074 |
|
Det bliver ingen ROG til mig. Hvad jeg kan læse mig til er det en tung telefon og mest til gamere.
Zenfone kunne godt være min nye mobil, men er bange for at man ikke får et kamera på højde med min nuværende mobil. Kunne også gå en helt ny vej og prøve en Iphone 13 ![]() |
||
![]() |
||
sickchild ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Maj-2008 Sted: næstved,Denmark Status: Offline Point: 801 |
|
Har selv en p30 pro.
Jeg havde Samsung s22 i en måneds tid grundet arbejds rejse. Det er også en lækker telefon. Men da jeg fik valget om jeg ville købe den, kunne jeg ikke se hvad den egentlig gjorde meget bedre end min p30 pro. Det er for mig for små forskelle. Så jeg venter til den ikke kan mere, eller begynder at føles langsom. For der er ikke for 4000-8000 kr grund til at opgradere.
|
||
![]() |
||
Flippo ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1451 |
|
Et bud kunne være en Nokia. De har fokus på netop kamera, og så kommer de (heldigvis) med Android One.
|
||
![]() |
||
Jessemand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
|
Hvad med den nye Xiaomi 12S Ultra?
Stort kamera tilhvertifald 😉
Redigeret af Jessemand - 08-Juli-2022 kl. 00:16 |
||
![]() |
||
|
Ja så kan jeg da også lige tage en ferie i Kina :-) Telefonen sælges vidst ikke uden for Kina |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
|
Du bliver så glad når du får din iPhone 13 (eller 14, hvis du venter længe nok) hjem….. Klaus
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
3 sælger da Xiaomi - bl.a. 12 Pro
|
||
![]() |
||
longjohn2 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1036 |
|
Har hørt at man kan få varer sendt fra Kina ...
|
||
![]() |
||
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
|
Måske kan du finde inspiration her: https://www.dxomark.com/smartphones-/
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |