|
Erstatning for Pioneer 508xd |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Forfatter | ||
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Se på billedet på dette link - der kan være betydelig forskel efter hvad man vælger, både hvad angår selve billedet og hvad angår reflektioner - se 55" og se 60" til højre. Mere forklaring burde ikke være nødvendigt
![]() Ligner små postkort der er hængt på væggen - men ops på fjernbet. ved siden af hver skærm !
Redigeret af Bøje_fra_nr_16 - 27-Oktober-2012 kl. 22:19 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19820 |
|
Hvor står det henne i landet? Klaus |
||
![]() |
||
VTSKL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
|
Toppen af sjælland...... :) ps. Det her kunne måske være interessant! |
||
![]() |
||
John A ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
|
Kender du evt nogle der kan skifte psuèn ? der er en til salg her
http://www.ebay.co.uk/itm/Pioneer-Pdp-508xd-Pdp508xd-Power-Supply-Psu-Pcb-Axy1196-/221135901546?pt=UK_Sound_Vision_Other&hash=item337cba136a |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19820 |
|
For langt væk, ellers ville jeg godt hjælpe dig af med dit "affald"
Jeg er ræd for at du vil blive skuffet over billedet, med det du er vant til..... Klaus |
||
![]() |
||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
|
Kig på flatpanels.dk de har gode tests.
|
||
![]() |
||
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
|
Min anbefaling er at søge Philips med Ambilight, der bruger Sharp 8xx panel. Karakteriseret typisk ved edge-LED, ultra lavt strømforbrug, sort på ca 0.04 og gode gråtoner - og helst semi-mat panel. Søg på UV2A som er Sharps panel identifikation for deres top teknologi, og gå langt udenom local dimming. Ambilight er umådeligt praktisk om aftenen.
Véd ikke om den Philips du linker til bruger Sharps 8xx panel, hvis ikke, ville jeg nok se efter en anden model. flatpanels.dk tester desværre ikke så mange modeller. Men ens eget øje er slutteligt garanten i skoven af tests og abefalinger
![]() Redigeret af Bøje_fra_nr_16 - 28-Oktober-2012 kl. 10:31 |
||
![]() |
||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
|
Hej.
Hvis du ved hvad der er galt med tvet så hvis du køber delen over nettet så er det faktisk rimelig nemt og skifte dele i det . har selv lige rep mit 5090h og det tog under en halv time da jeg først havde reservedelen. Redigeret af jan203 - 28-Oktober-2012 kl. 10:44 |
||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
||
VTSKL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
|
Leger også med tanken..... Men hvad nu hvis jeg køber en PSU og det ikke er den... Har ingen erfaring med fejlsøgning på TV
![]() |
||
![]() |
||
|
Når ført en del fejler, er der som regel ikke langt til næste fejler, mange gange er det en lodning der er for gammle, det koster ikke, men udskfte et nyt print ville jeg vok overveje flere gange.
Til billedenørderne, faldt jeg over denne artikel der sammenligner Samsungs panel teknologi med med Sharps panelteknologi. Nu kan man ikke engang regne med det man køber er det samme som er testet nogle få måneder tidligere ![]() Philips skriver som forklaring til de skifter til et ringere panel midt i produktionen: "I can confirm that, following the success of this model, we have had to turn to a different panel supplier in order to increase production.
Redigeret af Bøje_fra_nr_16 - 28-Oktober-2012 kl. 11:37 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |