|
Erstatning for Pioneer 508xd |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Forfatter | |||
VTSKL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ja måske der er en "tv reparatør" i Nordsjælland der er frisk på opgaven.... Finder det dog svært at støve en op!
|
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
||
Du får ihvertfald ikke samme billed kvalitet/type med et lcd/led. Med Pana´s burn in problemer pt. ville jeg vælge et Samsung PS8005 som ligger på ca 11tkr for 51" og der har ikke været nogen burn in problemer. Og iflg. test "bider den Pana i haserne" = meget tæt på Pana. VT.
|
|||
![]() |
|||
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
||
Hvis du kan sikre skærmen du får leveret er med det gode panel fra Sharp, og ikke det ringere Samsung panel Philips gik over til i sommer, er det et kup. |
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
||
den havde jeg også taget i den prisklasse og den er nogenlunde på lige fod med en 508 et led tv glem det, hvis man har haft et pio 508. |
|||
![]() |
|||
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
||
Har man set på en pio 508 i 4½ år, mon ikke brugeren selv véd hvornår et billede er i top ![]() |
|||
![]() |
|||
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
||
Nej, det ved han jo åbenbart ikke, når han kigger efter lcd!....
|
|||
![]() |
|||
VTSKL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
||
Mja, ved nu rimeligvis når et billede er i top, qua jeg jeg set på mit pio i 4.5 år.
Det jeg intet ved noget om, er hvordan udviklingen har været hen over de sidste 4.5 år. Jeg antog faktisk at LCD/LED var på niveau med mit 508xd.....der er jeg blevet klogere. Hvis ikke mit tv kan reppes til billige penge, så har jeg besluttet mig for Samsung 51" 3D Plasma PS51E8005
|
|||
![]() |
|||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
||
hvad med at se om du kan finde en brugt 5090h ?
|
|||
![]() |
|||
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
||
stadig bedste billede til dato
|
|||
![]() |
|||
ipk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2007 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 333 |
||
![]() |
|||
Mv. Ivan
Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2. |
|||
![]() |
|||
||
Og hvorfor siger du det?
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
||
han køber jo nok ikke et kina phillips, som du ellers har skrevet 5-6 indlæg omkring et 508 har stadig et super billede i forhold til de skærme man kan købe i dig. hvorfor skulle man så skifte et pio 508 ud med noget langt dårligere. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |