recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for Pioneer 508xd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning for Pioneer 508xd

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
VTSKL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VTSKL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 11:59
Ja måske der er en "tv reparatør" i Nordsjælland der er frisk på opgaven.... Finder det dog svært at støve en op!
Til top
Mr. Claude Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Marts-2010
Sted: DK
Point: 1130
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 12:35
Du får ihvertfald ikke samme billed kvalitet/type med et lcd/led. Med Pana´s burn in problemer pt. ville jeg vælge et Samsung PS8005 som ligger på ca 11tkr for 51" og der har ikke været nogen burn in problemer. Og iflg. test "bider den Pana i haserne" = meget tæt på Pana. VT.
Til top
Bøje_fra_nr_16 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2012
Point: 333
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bøje_fra_nr_16 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af VTSKL VTSKL skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Mht. mit 508xd, så blinker powerdioden rød, hvilket skulle indikere defekt PSU. PSU'en skulle være del af et print og ret bekostelig at skifte.

Hvor står det henne i landet?

Klaus

Toppen af sjælland...... :)

ps. Det her kunne måske være interessant!

Hvis du kan sikre skærmen du får leveret er med  det gode panel fra Sharp, og ikke det ringere Samsung panel Philips gik over til i sommer, er det et kup.

Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 17:17
Oprindeligt skrevet af Mr. Claude Mr. Claude skrev:

Du får ihvertfald ikke samme billed kvalitet/type med et lcd/led. Med Pana´s burn in problemer pt. ville jeg vælge et Samsung PS8005 som ligger på ca 11tkr for 51" og der har ikke været nogen burn in problemer. Og iflg. test "bider den Pana i haserne" = meget tæt på Pana. VT.

den havde jeg også taget i den prisklasse og den er nogenlunde på lige fod med en 508
et led tv glem det, hvis man har haft et pio 508.

Til top
Bøje_fra_nr_16 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-August-2012
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bøje_fra_nr_16 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 17:36
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

Har man set på en pio 508 i 4½ år, mon ikke brugeren selv véd hvornår et billede er i top Smile
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af Bøje_fra_nr_16 Bøje_fra_nr_16 skrev:

Har man set på en pio 508 i 4½ år, mon ikke brugeren selv véd hvornår et billede er i top Smile
Nej, det ved han jo åbenbart ikke, når han kigger efter lcd!....
Til top
VTSKL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2008
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VTSKL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 19:17
Mja, ved nu rimeligvis når et billede er i top, qua jeg jeg set på mit pio i 4.5 år.
Det jeg intet ved noget om, er hvordan udviklingen har været hen over de sidste 4.5 år.
Jeg antog faktisk at LCD/LED var på niveau med mit 508xd.....der er jeg blevet klogere.

Hvis ikke mit tv kan reppes til billige penge, så har jeg besluttet mig for Samsung 51" 3D Plasma PS51E8005
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 21:56
hvad med at se om du kan finde en brugt 5090h ?
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 21:56
stadig bedste billede til dato
Til top
ipk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Juli-2007
Sted: Viborg, Denmark
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ipk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 22:12

Mja, ved nu rimeligvis når et billede er i top, qua jeg jeg set på mit pio i 4.5 år.
Det jeg intet ved noget om, er hvordan udviklingen har været hen over de sidste 4.5 år.
Jeg antog faktisk at LCD/LED var på niveau med mit 508xd.....der er jeg blevet klogere.

Hvis ikke mit tv kan reppes til billige penge, så har jeg besluttet mig for Samsung 51" 3D Plasma PS51E8005
Håber at du får mulighed for at se billedet inden køb, ellers kan det gå hen og blive et traumatisk køb.Confused 
Mv. Ivan

Panasonic 46G15 Viera, Panasonic DMP-BDT220, Denon AVR-2312, Monitor Audio BXW 10 SUB, Monitor Audio BX Center, Audio Pro Cinema/ Allroom C2.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mr. Claude Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af ipk ipk skrev:

Håber at du får mulighed for at se billedet inden køb, ellers kan det gå hen og blive et traumatisk køb.Confused 
Og hvorfor siger du det?
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af Bøje_fra_nr_16 Bøje_fra_nr_16 skrev:

han køber jo nok ikke et kina phillips, som du ellers har skrevet 5-6 indlæg omkring
et 508 har stadig et super billede i forhold til de skærme man kan købe i dig.
hvorfor skulle man så skifte et pio 508 ud med noget langt dårligere.
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu