|
Erstatning for Pioneer 508xd |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Forfatter | |
Bøje_fra_nr_16 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-August-2012 Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Din og andres tilsvarende bemærkninger af samme skuffe, sætter standarden og seriøsistenten på det I siger - det er nok de færreste, udover Jer selv, der tar Jer seiøst, kun jeg gidder åbenbart bruge tid og tale med Jer - men det slutter også her for denne gang
![]() |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
tak, det sætter vi pris på
|
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Sjov læsning :D
Til trådstarter, trist med dit Pioneer! Det er et fantastisk tv. Havde selv et som desværre røg på gulvet :( Når du skal ud og vælge igen, skal du være meget forsigtig! Philips leverer et ok billede til hr og fru jensen der ikke stiller de store krav. Men til dem der gerne vil nyde en film med mange detaljer, så er det bare langt fra godt nok. Samsung. Tjah, hvad skal jeg sige. Jeg har selv solgt samsung og jeg har et samsung 50" plasma selv som kostede ca. 8.000 sidste år på tilbud. Magen til lort skal man lede længe efter. Elendigt billede, fesen sort niveau, utrolig meget retention. Hvad angår Samsungs andre skærme, så er min mening at billedet er ok. Det er over Philips, men jeg synes stadig ikke det er godt nok. Jeg føler der bliver lagt for mange krafter og penge i at det skal kunne en masse. Fx den nye serie 8, det kan man sgu vinke til?!? Det er en feature der koster penge. Så tager du et tv til 11.000 og tænker "wauw, den kan bare helt vildt meget", så husk at det den kan er jo en del af prisen, og når det er betalt er der muligvis ikke lagt så mange kræfter i panelet som ved andre mærker. Det må også være derfor Panasonic er dyere. Hvad angår lcd vs plasma, ja så ville jeg i den prisklasse vælge plasma, da det er langt det bedste at se film på i mørkere rum. Ikke synligt lys fra dioder fx. Men går man op i pris, som fx panasonics lcd topmodel, så er der faktisk ingen problemer med lys fra dioder der, og billedet er i tæt på lige så blødt og lækkert som på vt50'eren. Mit råd som tidligere sælger er: Se dig godt for! Find en sælger der er til troværdig og ikke bare taler dig efter munden, og få ham/hende til at vise dig nogle forskellige skærme, hvor du fra start fortæller hvad der er det vigtigste for dig. |
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
jeg havde tidligere et 508xd pioneer, det blev så udskiftet med et 6090h og derefter købte jeg et Panasonic p65vt30 i den tro det skulle udskifte mit 6090h, heldigvis nåede jeg ikke at sælge mit pioneer og solgte hurtigt vt30 igen, i min verden var der LANGT til pioneer på ren billedekvalitet, Panasonic led af underlige billedfejl 50hz bug, polsterization , slem image retention, dårlig lyd, blæserstøj..... pioneer har et mere "roligt" billede, dog vil jeg sige der var også et godt spring fra 508 til 6090 , hvis jeg var dig ville jeg se om jeg kunne finde et brugt 5090 evt.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Eller et Pioneer KRP500 eller 600, hhv 50" og 60". Er absolut tilfreds med mit, som sagtens kan ses på når solen skinner
![]() |
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
Enig Kampus......hehe......Og der er enda en der vil sælge en 600M,for KUN 16.00 her og nu..jeg slog sku til hvis jeg skulle bruge et til...
![]() |
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Ja vi sætter standarden og du trækker den ned.
Du lukker jo decideret lort ud. |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
så lige svaret......
![]() Redigeret af kimols - 30-Oktober-2012 kl. 19:52 |
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Skulle vi ikke kunne blive enige om, at de ærede medlemmer har lov til at have deres mening om ditten og datten - og uden at man skal moppes af forskellige interessegrupper, der så har en anden mening.
Og når jeg så har fyret de "Borgerlige ord af", så synes jeg stadig, at Pioneer lavede nogle super gode paneler - men tiden har altså ikke stået stille siden at Pioneer nedlagede deres produktion af TV.
I bund og grund er der kommet ganske mange gode paneler siden da. Men paneler som har et lidt andet fokus, ud over god billedkvalitet. Som jeg før har skrevet, så ville jeg ikke bytte mit Pana 55VT50 ud med et ditto Pioneer G9.
Det der kan ægre mig rigtigt meget er jo, at Pioneer stoppede deres plasmaudvikling netop som de præsterede deres aller bedste.
Men det betyder altså ikke, hvis man står i den situation, at man vil udskifte sit nu lidt ældre Pioneer TV, at man ikke i dagens marked kan finde et tilfredsstillende panel der rent billedmæssigt ikke levere et mindst lige så godt billede som ved et Pioneer PDP 508XD
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Moppe er sådan en man vasker gulv med..... Mobbe er noget helt andet ;-) Jo, alle har lov til at have deres mening. Og nogen bør også vide, hvornår man skal stoppe sit ensidige "messen"..... Klaus aka moppe |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
Kimols >> bøje/JA
|
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Redigeret af kimols - 30-Oktober-2012 kl. 19:53 |
|
Mvh KimOlsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 4567> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |