recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for Pioneer 508xd
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning for Pioneer 508xd

Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 19:58
Lige et lidt off topic spg. har du ikke en elektronik forsikring derhjemme?? vi har en igennem vores eget forsikrings selskab.

Vores plasma røg sig os en tur efter ca 3 år nemlig, vi fik da 8000 tilbage fra forsikringen.
Til top
Loberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 03-Januar-2012
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Loberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 09:19
Vil foreslå du finder et nyere brugt Pioneer Wink
Og det skulle jo være jeg har mit KRP500 til salg hvis det var noget
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 4951
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 10:26
Min holdning er at det er lige meget hvad som står på mit tv.

Hvis jeg kan få det til at reproducere korrekte farver, med færrest muligt fejl i billede behandling og mindst mulige ting man skal "passe" på med, så er det en skærm for mig Thumbs Up
Til top
tommyaxen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-December-2007
Point: 540
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tommyaxen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2012 kl. 15:32
så er det ikke et Panasonic du skal ha med alle de billede fejl
Til top
VTSKL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2008
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VTSKL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2012 kl. 22:06
Nå dommen kom i dag, TV er erklæret totalskadet af Dansk Forsikringsservice, årsagen er reservedele ikke kan skaffes. Rapporten tilgår mit forsikringsselskab, og håber da virkelig de dækker noget af det....
Trist kan jeg kun sige. Havde håbet mit Pioneer kunne reppes .

Jeg vil kigge efter et Samsung PS51E8005

Redigeret af VTSKL - 06-November-2012 kl. 22:34
Til top
Bobbas Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juli-2006
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bobbas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2012 kl. 11:47
Kan tilføje at jeg netop har udskiftet mit gode gamle pio427xd med et pana50gt50. Det er super flot når det hænger på væggen, men i forhold til vores gamle Pioneer, så er det som om at billedet er uskarpt, især ting der er lidt i baggrunden. Det er ligesom om at man trænger til skærmbriller :-)
Panasonic'en ryger tilbage, og jagten forsætter - måske må vi vente på oled...
Til top
VTSKL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VTSKL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2012 kl. 18:43
Så blev der bestilt et Samsung PS51E8005.....

Mit Pioneer havde en "soundbar" monteret under tv'et...

Hvad er det bedste løsning i forhold til det Samsung TV, hvis ikke jeg er interesseret i surround osv, men blot vil have en rimelig lyd ?
Til top
VTSKL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér VTSKL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2012 kl. 20:08

Syntes lige jeg vil give en tilbagemeding på mit nye tv.

Tak for råd og vejledning.
Vil sige jeg er godt tilfreds med mit PS51e8005. Det fik med det samme sat de kalibrerede indstillinger ind (så slap jeg selv for at kalibrere med min spyder).
Billedet står rigtig flot og naturligt, helt på niveau med mit Pioneer, ihvertfald hvad jeg selv kan se.

Eneste anke er lyden i selve tv'et....Der skal ske noget. Soundbar er dog en udfordring da tv er drejet 60 grader ud fra væggen.

Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2012 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af VTSKL VTSKL skrev:

Syntes lige jeg vil give en tilbagemeding på mit nye tv.

Tak for råd og vejledning.
Vil sige jeg er godt tilfreds med mit PS51e8005. Det fik med det samme sat de kalibrerede indstillinger ind (så slap jeg selv for at kalibrere med min spyder).
Billedet står rigtig flot og naturligt, helt på niveau med mit Pioneer, ihvertfald hvad jeg selv kan se.

Eneste anke er lyden i selve tv'et....Der skal ske noget. Soundbar er dog en udfordring da tv er drejet 60 grader ud fra væggen.

Tillykke med tv'et Smile. Jeg vil da opfordre dig til at kalibrere det når du nu har muligheden for det. Indstillinger taget fra en anden test, er ikke 100% for dit tv, men kan peje en i den rigtige retning, da det variere fra skærm til skærm.

Redigeret af Sploink - 14-November-2012 kl. 20:41
Til top

Besvar Besvar Side  <1 567

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu