|
Erstatning for Samsung 63" plasma |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
Brian1980 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2016 Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2016 kl. 16:00 |
|
Hej
Mit Samsung 63" plasma er desværre dødt så jeg skal finde et nyt fjernsyn men hvad skal man vælge jeg ser alm tv/film og meget lidt ps3 Krav: min 63" pris 20k +/- Hilsen Brian
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vælg en Panasonic du har råd til fra listen her. Dem til under 20k er jeg ikke sikker på. Men 65CXC725 til 21.999kr er et godt bud.
http://www.pricerunner.dk/cl/2/TV?attr_2000000=55999490 Redigeret af Kampus - 20-Maj-2016 kl. 16:26 |
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
|
Panasonic CXC725 er et rigtig fint tv.
Jeg vil dog også lige henlede opmærksomheden på, at du kan få Sony X85C og Samsung JU7005 i 65" til hhv 11.999 og 16.199. Sony's matcher mere eller mindre billedmæssigt Pana'en. Du skal blot forberede dig på, at der stadig er lidt knas med Android TV, som er styresystemet på skærmen. http://www.pricerunner.dk/pl/2-3081957/TV/Sony-Bravia-KD-65X8505C-Sammenlign-Priser http://www.pricerunner.dk/pl/2-3051356/TV/Samsung-UE65JU7005-Sammenlign-Priser Efter min mening er 65" Sony X85C til 11.999 simpelthen et røverkøb uden lige, når man fokuserer på billedkvalitet.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Men sonyen er ikke HDMI 2.2 og vel ikke helt hdr klar. Er det korrekt?
|
||
![]() |
||
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4704 |
|
Sony'en har HDMI 2.0. Du må tænke på HDCP 2.2, ikke sandt? Det har den også.
Ingen af de omtalte skærme her har hardwaren til at gengive HDR.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
|
Ja du har helt ret. Hdcp 2.2 men hvad skal der så til for at supportere hdr som jo er fremtiden hvis den ikke har hardwaren?
|
||
![]() |
||
Brian1980 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2016 Status: Offline Point: 11 |
|
HDR er ikke vigtigt
Bare der er et godt billede og gerne 4k Og er prisen rigtig som Sony så kan det være der er råd til en ny PlayStation 😇 |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
|
HDR bliver vigtigt.
Men har man ikke oplevet det endnu så er der en del til gode |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ikke for mig... M.v.h. |
||
![]() |
||
Flash! ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2016 Status: Offline Point: 444 |
|
Ja, HDR ser ud til at blive en større forbedring end 4k opløsning, men der kommer nok ikke nogen HDR skærme der ikke også er 4k. Der dog masser af 4k/UHD skærme med manglende eller begrænset HDR understøttelse. Ved ikke hvordan den Sony skærm ligger med det?
Edit: Var der i øvrigt ikke noget med at nogle skærme havde fået HDR via firmware opdateringer der alligevel ikke virker ordentligt fordi hardwaren ikke er på plads og at disse opdaterede modeller i praksis er dårligere end de var uden opdateringen? Redigeret af Flash! - 21-Maj-2016 kl. 12:12 |
||
![]() |
||
|
Synes der stod begrænset hdr på Sony skærmen der er nævnt her i tråden.
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
|
Har du fået farve TV ![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |