|
Erstatning for Samsung 63" plasma |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jep, har jeg fået. Men som jeg har skrevet tidligere, så ser jeg ikke idéen i at skulle kunne "blændes" af mit TV. Det er ganske fint, som det allerede er. Og andre skal da slet ikke bestemme for mig, at det er vigtigt eller nødvendigt.
![]() M.v.h. |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
LCD er ikke specielt velegnet til HDR medmindre vi snakker local dimming og ekstremt mange zoner . OLED er teknologien der får HDR til at spille max , - men der er jo så lige det m prisen på 65" . . !
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
![]() |
||
Brian1980 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2016 Status: Offline Point: 11 |
|
Så det bedste 4k til 20k
Er noget Sony eller Samsung Er billeder det samme om det er det ene eller det andet? Er der noget bestemt jeg skal kigge efter? |
||
![]() |
||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
|
Du kan ikke vurdere hvilket billede der er bedst, - der er du nødt til at læne dig op af nogle test .
|
||
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
||
![]() |
||
Brian1980 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2016 Status: Offline Point: 11 |
|
jeg tror mit valg bliver et samsung læser en masse dårligt om styresystemet på sony
men ved ikke om det skal være Samsung KS7005 eller Samsung KS8005 kan ikke helt finde finde forskellen |
||
![]() |
||
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1487 |
|
Du kan faktisk få 75" i godkendt kvalitet til en rigtig fornuftig pris:
https://www.komplett.dk/product/812174/tv-hifi/tv/tv/samsung-75-led-smart-tv-ue75h6475 Ellers ville jeg nok springe på Sonyen, evt. kombinere den med en Nvidia Shield, så har man også et system, der, uden at koste en mindre formue, kan tilfredsstille de fleste, mens man venter på, at OLED bliver børnesygdommene kvit og kommer ned i mere favorable priser...
Redigeret af Supergris - 22-Maj-2016 kl. 00:00 |
||
![]() |
||
|
Problemerne mht styresystemet er som sagt mere eller mindre løst . Tror billedet på Sony er tættest på plasma . Har selv Samsung 63" plasma, og ville her og nu vælge Sonyen . . .
|
||
Samsung PS63C7705
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Ok, så du fravælger p.g.a. dens software, og vælger i stedet et mærke som i høj grad også lider af dårlig og problemfyldt software? Og som generelt har en af markedets højeste fejlrater - og markedets ringeste kundeservice? M.v.h. |
||
![]() |
||
|
Det Samsung jeg har du har jeg aldrig haft problemer med
Men mon ikke også der blive solgt flest Samsung og der for de har den højste fejlrate :-)
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
|
Fejlrate betyder procentvis fejl af det samlede antal solgte apparater og ikke antallet af fejlbehæftede apparater.
Klaus |
||
![]() |
||
|
Fair nok så har jeg bare været heldig med alle mine Samsung
Min tilbuddet på det Sony kan jeg heller ikke nå da jeg først er hjemme i morgen nat |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |