|
Erstatning for Samsung 63" plasma |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sony'en var også på tilbud i forrige weekend og kommer det sandsynligvis igen, da de selv angiver at have et lager på 100+
Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Sony og Samsung er valget mellem pest og colera. Dumt at spare på skærmen for at få en PS4. Ville til enhver tid gå med Panasonic 65CXC725
Redigeret af Kampus - 22-Maj-2016 kl. 09:56 |
|
![]() |
|
Brian1980 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2016 Status: Offline Point: 11 |
det var nu heller ikke kun for at få en ps4 men hvis forskellen er ingenting så kan jeg godt se sony er det bedste køb
Panasonic 65CXC725 ser også lækkert ud
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Forskellen er stor! Ikke kun i penge, men også i kvalitet. Sony slæber rundt på ufærdigt software, og Samsung har de seneste år vist sig at være fyldt med fejl i hardware, der begrænser levetiden.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Sonyens software kører efter sigende OK efter de seneste opdateringer . Og 2016 line-up' et fra Sony kører på samme sw , - hvilket indikerer at det vil blive yderligere opdateret fremadrettet . Men det er først og fremmest billedet der er tiltrækkende på Sony , hvor den i test distancerede sig fra både Panasonic,LG og Samsung. . .
Intet TV er perfekt, og det kan snildt være at Samsung er det rigtige valg for dig . |
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Hej Brian.
Jeg har desvære ikke et godt forslag til en ny skærm, tror selv jeg venter på Oled 4K 60-70". Er du interesseret i at sælge den defekte Plasma skærm ?. Mvh Rasmus
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Brian1980 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2016 Status: Offline Point: 11 |
Hej Rasmus
OLED ville også være fedt med kan ikke undvære tv så længe før det komme ned i en god pris Det må jeg lige vende tilbage med det er en forsikrings sag Brian ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |