|
Erstatning for Sanyo Z3 - 77" billede på 3meter |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Men jeg har et lærred på 100-110"
Ved 77" og havde jeg pladsen ville jeg nok kigge efter et TV. |
|||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Et lille trick til hvis der skal trækkes nye kabler i et tomrør. Sug først noget snor igennem med en støvsuger. Husk dog at stoppe den i den anden ende, så du ikke bare suger den hele vejen igennem. Når du så står med snoren i begge ender, så binder du kablet fast og trækker i snoren. Så samler du så stikket i enden, når den er kommet ud af hullet :) Hvor gammel er din forstærker da lige? De fleste forstærkere i dag, kan godt konvertere komponent til HDMI. Det kunne selv min gamle Yamaha fra 2011 og nu min nyere Marantz fra 2016. Synes da det vil være synd at lave om i indretningen og lyder da også bare som endnu mere arbejde, end bare at skulle trække to kabler. Jeg har selv alt udstyr i en reol ude til siden lige som dig, og så kun skærm, fronter og center på forvæggen. Ser meget bedre ud sådan, plus man skal ikke så langt for at skifte, hvis man ser/hører fysiske medier :) |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |