|
Erstatning for SKOD boks fra yousee |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du kun har tænkt dig at bruge 1 stk Rapsberry Pi, så har du ikke noget at bruge 4 tunere til.
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
whatevergoes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2014 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 15 |
heller ikke hvis jeg vil optage 3 ting på samme tid og se et program?
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Det tror jeg ikke en PI kan klare, den skal jo også kunne følge med til at skrive på disken.
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
whatevergoes ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-December-2014 Sted: Odense, Danmark Status: Offline Point: 15 |
Skulle en USB harddisk ikke kunne klare det?
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Nej ikke alene. Der skal en NAS til, hvis det skal køre udenom et mediecenter.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
"tærten" skal jo køre som mediecenter, med usb hd til
men tærten vil også stå tændt hele tiden og tage sig af optagelserne og samme tærte vil blive brugt til at se optagelserne på... det var da planen så jeg ikke skulle erstatte en boks med 2
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Dvs. én boks til at trække en USB-HDD og én til at agere mediecenter ved TV'et?
|
|
|
|
![]() |
|
hmm 1 til begge formål ja...
|
|
![]() |
|
ellers vil jeg jo erstatte yousee boksen med 2 "tærter"... hvilket ikke var planen
|
|
![]() |
|
Det er jo det Benu kommenterer på. Han mener ikke at Pi'en har trække både at optage og vise TV.
|
|
|
|
![]() |
|
ahh... så der mig som misforstod... hmm.... æv bæv lige nu så...
|
|
![]() |
|
kbaggen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-December-2006 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 328 |
Der skal ikke så meget til.........kører selv Dual core pentium 2,5@3,0, 4 gb ram og 2 TB HD og så Mythbuntu + XBMC, og her kan jeg godt have 2-3 streams kørerende på mine 2 Terretech Cynergi PCI kort.
Så se om du ikke til en billige penge kan samle en tv server som oversteånde og bruge pi´en som en front end og smid OpenELec på den!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |