recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning for UE46B7050
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketErstatning for UE46B7050

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2011 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af Malte Malte skrev:

Okay, ja det er der nok hos alle selskaber, jeg har dem fordi jeg fik det igennem fagforeningen.
Nu ringer jeg og presser dem i morgen også skal jeg nok komme med en opdateringen på hvordan sagen står der efter Wink
Held og lykke med at få det afsluttet.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2011
Sted: Danmark
Point: 64
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2011 kl. 16:26
En lille opdatering.

Jeg er idag blevet ringet op af EDBskader.dk som er dem der varetager sådanne skader for de fleste forsikringsselskaber.
De kendte godt og vel intet til sagen, og havde først fået den ind her igår af mit forsikringsselskab.
- Sjovt mit forsikringsselskab fortalte mig for over 1 måned siden at de havde rekvireret det selvskab.

De skulle bruge lidt oplysninger fra mig, også ville de gerne have et par billeder som deres teknikere kunne se om de ville totalskade, eller om den skal ind til nærmere undersøgelser.

Nu tager jeg lidt billeder af tvet, selvom der ikke er noget som helst at se, også må de se hvad de kan få ud af dette :)

Endelig lidt fremgang i denne sag

Mere info følger når jeg høre hvad de vil stille op når de har set billederne.
Til top
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Denmark
Point: 450
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2011 kl. 10:38
He dem kender jeg godt og du skal ikke tage hvad de siger for sandt.
Havde en sag med 2 pc og da jeg undersøgte til bunds var det dem der havde klokket i det.
Jeg forstår ikke , har de ikke fået det tv ????
Man kan da ikke se noget på billeder ???

The_Unforgiven
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2011 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af The_Unforgiven The_Unforgiven skrev:

He dem kender jeg godt og du skal ikke tage hvad de siger for sandt.
Havde en sag med 2 pc og da jeg undersøgte til bunds var det dem der havde klokket i det.
Jeg forstår ikke , har de ikke fået det tv ????
Man kan da ikke se noget på billeder ???

The_Unforgiven

Ja altså det kommer heller ikke bag på mig.
Nej de har ikke fået mit ind endnu. Forsikringen ville først undersøge med deres elektronik partner (EDBskader.dk) om de skulle have det ind og kigge på. Men nu har de først fået rekvireret dem her i forgårs.
EDBskader.dk vil godt have lidt data på tvet, samt de godt vil have et par billeder af det. Et forfra, et bagfra og et af mærkepladen også. Det har jeg så sendt til dem, skønt der intet er at se på tvet, hvad fejl angår. Det sagde jeg også til hende da jeg snakkede med hende igår.
Nu kan jeg bare vente på at de kontakter mig i næste uge for at fortælle om de vil have det ind og kigge på, eller om de vælger at total skade den :)
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2011 kl. 17:09
Så er der lidt nyt i sagen!

EDBskader.dk har valgt at de godt vil have mit tv ind og se på, så jeg skulle pakke det godt ind, også ville de bestille en fragtmand til at afhente det.
Det er så blevet afhentet her til eftermiddag, så nu kan jeg ikke gøre meget andet end at vente og høre hvad de siger til det.

Det er godt nok utroligt at sådan en lille sag kan tage så langtid :(
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2011 kl. 19:38
Det var da godt nok utroligt. Det er en latterlig dårlig service du har fået. Jeg ville nok se mig om, efter et nyt forsikringsselskab bagefter det her. Det er bare for dårligt.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2011 kl. 16:09
Ja er også ved at være godt trætte af dem.
EDBskader.dk har enlig givet en god service, og været høflige når jeg har snakket med dem, men Alka derimod har jeg godt nok kun haft dårlig oplevelse med indtil videre.
Når man så snakker med dem, virker de useriøse og ligeglade.

Nu er jeg spændt på hvad dommen bliver på tvet, også når sagen er afsluttet skriver jeg en klage til Alka for deres håndtering af hele sagen.
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2011 kl. 22:13
En lille opdate på denne langvarige sag.
Jeg har langt om længe fået mit tv hjem igen og det er blevet lavet. Jeg har ikke kunne finde nogle fejl på det endnu.
Jeg spurgte til hvad reprationen havde kostet og omfattet, og det var åbenbart noget med de havde skiftet strømforsyningen som jeg forstod det. Det har kostet omkring 6000 kr og de mente det godt kunne betale sig.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 10:14
Det var da rart at det endelig er lykkedes dig, at få dit tv. Det er bare underligt at bruge 6000kr på at lave det. det er altså en del. Men læg godt mærke til, om der kommer nogle fejl.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Malte Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 22:15
Ja det undrede også mig, men det er åbenbart dem der er de kloge i denne sag mener forsikringen. Men ja det er godt nok dejligt at få det hjem igen, og vil helt sikkert holde ekstra godt øje med fejl som de kunne have overset.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu