recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erstatning til NAD C370 hvad ville i gøre?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erstatning til NAD C370 hvad ville i gøre?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
l_rix Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér l_rix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Erstatning til NAD C370 hvad ville i gøre?
    Sendt: 30-Juni-2013 kl. 22:14
Hey
Jeg har længe godt kunne tænke mig en ny forstærker istedet for den store gamle.. Den summer lidt og ja kunne godt tænke mig en NY. Denne C370 er købt brugt.

Men den levere jo kanon lyd og har masser af power men hvad er der at vælge idag og til hvilken pris? Og behøver en ny forstærker at levere så meget power som den jeg har nu for at spille mine højtaler op?

Jeg har 2 stk Dali Blue 5005

Og vil måske have en sub smidt til kun til når vi skal se film. Men har de nye forstærkere ikke sub udgang idag?

Når men om alt hvilken forstærker ville i anbefale mig? Kom med nogle link og noget om hvorfor netop jeres valg.

Lasse.

Redigeret af l_rix - 30-Juni-2013 kl. 22:14
Panasonic TH42PX80
Bluetinum BT-DCT110
Nad C-370
Dali Blue 5005
Logitech Squeezebox Touch
Playstation 3 med netflix :)
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2013 kl. 19:07
Hvad med den nyeste C375BEE? Den kan opgraderes/tilkøbes med DAC. Så får du noget der minder meget om det du har og måske lidt bedre.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu