|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7250 |
![]() |
|
Larmer ikke da jeg har støj isoleret kabinettet og valgt støj svage diske. Der er HDMI ud som også spiller DTS HD osv bruger XBMC som software og det afspiller stort set alt |
||
![]() |
||
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
|
Apple-TV2 med XBMC!
|
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
![]() |
|
Xtreamer er ikke en NMT. |
||
![]() |
||
Tobias_P ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
|
Jeg er gået den anden vej, fra HTPC til Popcorn C200. Blev super træt af at kæmpe med at få sendt rigtig refreshrate til skærmen, ved ikke om det er blevet meget nemmere. Det dejlige ved Popcorn Hour er at det bare fungere og er lydløs.
|
||
![]() |
||
Exxtreme ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Oktober-2006 Sted: Skagen Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
|
Er også gået fra PCH (a200) til en HTPC, i3 2100T 35w med ssd disk og Ace polly kabinet, eneste ting der ikke er standard er kabinet køleren, som jeg ikke havde stor tiltro efter at have læst reviews og skiftede inden jeg tændte første gang.
Den kører WIN 7 med Xbmc, har trådløst keyboard og mus tilsluttet men som ikke bliver brugt (kun under selve win install og opsætning) ellers bliver den styret af min logitech harmony via ir. Dejligt og nemt når det først er sat op, og man skal ikke rode rundt i grim gui eller til at rode med yamj hvergang man skal tilføje en film eller serie.
|
||
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
|
Tak for alle jeres indlæg og svar, men må nok indrømme at jeg ikke er blevet særlig meget klogere. Den box fra LG ser Nice ud, men om den kan spille mkv uden problemer var der vidst ingen der kunne svare på? Ved ikke hvad jeg skal synes om den der Xtreamer, men Grooveshark app lyder selvfølgelig meget fedt...
Valget står nok mellem en Popcorn eller den LG boks, Har ikke finanser nok til det Htpc desværre.. Så bør man vente lidt og se tiden an eller skal jeg hoppe på der LG ting? Den kan jo sættes på mit netværk via Lan med kabel og spille mine .mkv filer ikke? Nogle der har læst om den kan bruge Grooveshark? Redigeret af ladiesman217 - 17-Juni-2011 kl. 20:45 |
||
|
||
![]() |
||
petrucci ![]() Guld medlem ![]() Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
![]() |
|
Jeg tror at når NMJ v2 udkommer til Popcorn Hour C200, vil denne boks være helt i toppen af mediestreamere. Men det er selvfølgelig klart at hvis man vil have web-features som Grooveshark osv. så er der begrænsede muligheder. Popcorn Hour har jo "apps" implementeret nu men der mangler bare en Grooveshark app - mener jeg har læst at det er Groovesharks API TOS den er gal med, ikke Popcorn hours'.
|
||
![]() |
||
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() |
|
Kunne godt nok være fedt med sådan en app, men nu må jeg jo se tiden an..
Har læst og overvejet en del om det så skal være en Apple TV 2, da jeg har alle andre Apple produkter, men da den skal jailbreakes og kun køre XBmc i beta, så ved jeg ikke om en LG SMAR TV eller Boxee kunne være bedre? Er godt nok i tvivl... |
||
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2569 |
![]() |
|
M-P-A
![]() petrucci ![]() Redigeret af Bjur - 29-Juni-2011 kl. 16:29 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |