|
ES8005 - Smarthub virker ikke |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RangerJoe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Maj-2004 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 145 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2013 kl. 20:02 |
Hej,
Min mor har lige fået et Samsung es8005, men jeg kan sgu ikke få smarthub'en (både browser og apps) til at virke. Hvis jeg vælger Apps får jeg enten "error_update_001" eller "error_update_003". TV'et er forbundet via wireless (Asus rt-n56u router) med fuld signalstyrke. Jeg kan godt tilgå hendes PC med billeder via DLNA, så wireless virker altså fint nok. Under netværk, viser den at det er fint forbundet til internet. Jeg har uden held forsøgt at: * slå kryptering fra. * nyeste firmware 2004.1 * reset af smarthub Whut da f....? ![]() /Hans |
|
![]() |
|
TSøndergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samsung har åbenbart problemer med deres servere.
|
|
![]() |
|
test ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
Hvis jeg har forstået SmartTV så er dette vel det samme for alle?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Kan godt bruge Smart Hub på mit UE7005.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
TSøndergaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Det virker også fint igen hos mig.
|
|
![]() |
|
BalooDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Hvorfor siger mit ES8005, med firmware 2003, at der ikke er nogle opdateringer tilgængelige, hvis 2004.1 er den nyeste ??
Hvor kan man evt. se hvad opdateringerne indeholder ?
|
|
Samsung 55ES8005, LG HR925D HDD recorder m/ 3D Blu-Ray, Apple TV 2, Squeezebox Duet, Mac Mini, Onkyo TX-NR 818, Monitor Audio Silver RX6, RXFX, RX Center, Audio Pro Allroom Sub
|
|
![]() |
|
BubbiBubbi ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
Mit gør det samme. Jeg opdatere selv mit med USB i stedet. Du kan hente firmwaren her på Samsungs hjemmeside. |
|
55" Samsung UE55ES8005 | iPad Air 4G 128GB | iPhone 4S 16GB | Synology DS212j 2x3TB WD RED |
Boxee Box & AppleTV2 | Philips Hue Starter Kit | Stofa Komplet TV | Stofa 150/15 mbit | Xbox One |
|
![]() |
|
BalooDK ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Nu har jeg også opdateret via USB, men synes da det er lidt amatør agtigt af Samsung.
Er der slet ingen steder man kan se en change log ? |
|
Samsung 55ES8005, LG HR925D HDD recorder m/ 3D Blu-Ray, Apple TV 2, Squeezebox Duet, Mac Mini, Onkyo TX-NR 818, Monitor Audio Silver RX6, RXFX, RX Center, Audio Pro Allroom Sub
|
|
![]() |
|
skand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Jeg måtte også manuelt update til nyeste version 2004 via USB. Det gjorde jeg i fredags og hold da op alt kom til at køre så hurtig og lækkert. Jeg blev ligefrem rigtig glad for mit SMART TV - havde ellers fortudt jeg havde købt et SMART TV.
MEN så lige indtil i går aftes mandag - alle min selvvalgte APPs var pist væk - TRÆLS. Og jeg kunne ikke hente dem alle igen nogle meldte fejl. Bla. YOUTUBE kunne ikke hentes. SAMSUNG svarer ikke på chatten her i dag, det virker heller ikke SMART - overvejer nu igen at returnere TV'et ![]() Jeg synes det ville klæde SAMSUNG at melde ud klart på deres hjemmeside, hvis DE har problemer.
|
|
mvh
Søren LG 37LB1/LC 26LC2R/LG LHT551TB/WMC 7020/Philips DVDR70/LG RH199H/Samsung 55ES8005 |
|
![]() |
|
Min smarthub kørte også MEGA langsomt i går - Applikationerne forsvandt dog ikke som jeg før har oplevet.
|
|
![]() |
|
skand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Samtidig med at lave et indlæg her, sendte jeg en forespørgsel til SAMSUNG, for at høre om de havde en god forklaring.
Her hvad SAMSUNG har svaret - hurtig svar, tak for det SAMSUNG ![]() - det er fordi der er rigtigt mange der anvender smarthub så serveren er overbelastet og var nede. Vores teknikker er i gang med at installere flere serveres således at alle kan bruge smarthub applikationerne. hvornår den bliver klar ved vi ikke på nuværende tidspunkt. teknikkerne arbejder på fuld kraft at få det her løst så hurtigt så muligt. Undskyld ulejligheden.
|
|
mvh
Søren LG 37LB1/LC 26LC2R/LG LHT551TB/WMC 7020/Philips DVDR70/LG RH199H/Samsung 55ES8005 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |