|
ES8005 vs ES6535 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mollekas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2012 kl. 17:28 |
Hej
Er billedkvaliteten den samme på disse modeller? Jeg går nemlig ikke så meget op i de smarte features. Vh Kasper |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nej, det er den ikke.
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
Kan du uddybe det lidt? Hvori ligger forskellene? |
|
/Peter
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=25994
citat: "som fredtoft skriver , 100/200 hz panel det er nok det jeg ville tillægge størst betydning , idet at selve panelerne er forskellige. modeller med 200 hz panel (7 & 8 serien), bruger samsungs egne paneler hvorimod 4-5-6 serien bruger et 100hz panel typisk af kinesisk oprindelse. jeg har selv den tidligere serie ue46D7005 , samtidig havde jeg et ue46D6305 på prøve , og der er stor forskel i farvegengivelse / betragtningsvinkler / sortniveau og opdateringshastighed så for mig var der ingen tvivl...... :-)" citat slut.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |