recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Escape Plan - så er den gal igen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Escape Plan - så er den gal igen

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Escape Plan - så er den gal igen
    Sendt: 02-August-2019 kl. 21:04
Sidste år brokkede jeg mig voldsomt over, at Escape Plan 2 er en lortefilm
Jeg lærer det åbenbart aldrig... for jeg har lige set Escape Plan 3
Jeg læste et sted, at den er klart bedre end toeren
Den er da også en smule bedre
Hvis jeg nu bare havde tjekket imdb først: Filmen har en score på 4.4

Redigeret af jake51 - 02-August-2019 kl. 23:32
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2019 kl. 21:28
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Sidste år brokkede jeg mig voldsomt over, at Escape Plan 2 er en lortefilm
Jeg lærer det åbenbart aldrig... for jeg har lige set Escape Plan 3
Jeg læste et sted, at den er klart bedre end toeren
Den er da også en smule bedre
Hvis jeg nu bare havde tjekket imdb først: ES 3 har en score på 4.4

Nogle kloge indianere sagde engang, at hvis du opdager din hest er død, så stå af - eller sådan ca det;).
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 10:09
Ha, ha, sådan kan det vel også formuleres.

Faktisk har jeg i denne uge erhvervet Escape Plan 2 til hele 5 kr. på udsalg i en genbrug, endog på på Blu-Ray.

Det lyder til, at jeg skal putte den bagest i bunken, til jeg har glemt denne tråd. ;-)

Mvh. Jørgensen
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 18:00
Mit problem er, at jeg har en bluray/UHD-samlermani, og jeg købte Escape Plan 1, som var fed, derfor købte jeg også nummer 2. Nu er jeg også nødt til at købe 3’eren, selvom jeg ved jeg ALDRIG får set lortet, for ellers får jeg OCD over at den mangler i samlingen LOL

Redigeret af Martin Sjøstrand - 03-August-2019 kl. 18:00
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Mit problem er, at jeg har en bluray/UHD-samlermani, og jeg købte Escape Plan 1, som var fed, derfor købte jeg også nummer 2. Nu er jeg også nødt til at købe 3’eren, selvom jeg ved jeg ALDRIG får set lortet, for ellers får jeg OCD over at den mangler i samlingen LOL

Ha ha. Så håber jeg da ikke du har The Divergent serien da de aldrig fik lavet den sidste😊
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af sokken sokken skrev:

Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Mit problem er, at jeg har en bluray/UHD-samlermani, og jeg købte Escape Plan 1, som var fed, derfor købte jeg også nummer 2. Nu er jeg også nødt til at købe 3’eren, selvom jeg ved jeg ALDRIG får set lortet, for ellers får jeg OCD over at den mangler i samlingen LOL

Ha ha. Så håber jeg da ikke du har The Divergent serien da de aldrig fik lavet den sidste😊

Ved du hvad, det har jeg faktisk (har kun set den første, da det ikke var noget at råbe hurra for) og har næsten overvejet at skille mig af med dem, netop pga jeg har læst de ikke blev færdiggjort LOL

Jeg har også den første Twilight. Det er så den første serie der er SÅ sygt ringe, jeg ikke magtede at købe resten Confused


Redigeret af Martin Sjøstrand - 03-August-2019 kl. 19:41
Til top
FLarsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 31-Maj-2006
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1472
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér FLarsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Mit problem er, at jeg har en bluray/UHD-samlermani, og jeg købte Escape Plan 1, som var fed, derfor købte jeg også nummer 2. Nu er jeg også nødt til at købe 3’eren, selvom jeg ved jeg ALDRIG får set lortet, for ellers får jeg OCD over at den mangler i samlingen LOL
Kan du ikke bare skaffe dig af med nummer 2?
Eller det kan måske ikke gøre det.
Til top
Martin Sjøstrand Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Marts-2010
Sted: Karlslunde
Status: Offline
Point: 528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Martin Sjøstrand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2019 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af FLarsen FLarsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Martin Sjøstrand Martin Sjøstrand skrev:

Mit problem er, at jeg har en bluray/UHD-samlermani, og jeg købte Escape Plan 1, som var fed, derfor købte jeg også nummer 2. Nu er jeg også nødt til at købe 3’eren, selvom jeg ved jeg ALDRIG får set lortet, for ellers får jeg OCD over at den mangler i samlingen LOL
Kan du ikke bare skaffe dig af med nummer 2?
Eller det kan måske ikke gøre det.

Det kan jeg selvfølgelig godt, og jeg kan også lade være med at købe nummer 3 ;) Jeg “hader” bare det der med at vide at det er en serie af film, og jeg så mangler nogen, uanset hvor ringe de er. Umiddelbart er jeg ikke diagnosticeret med OCD, men måske har jeg en snert af det LOL
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu