recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - eSIM på Apple Watch (Telmore)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

eSIM på Apple Watch (Telmore)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: eSIM på Apple Watch (Telmore)
    Sendt: 23-September-2022 kl. 16:02
Jeg har siden udgivelsen af Watch Series 8 haft problemer med at få tilføjet eSIM til uret hos TELMORE (TDC).

Når jeg kører Watch setup og vil tilføje mobildata, så når den til deres hjemmeside hvor jeg skal acceptere betingelser samt eSIM for 29 kr om måneden: derefter går den "i kludder" som Telmore selv skriver det på deres hjemmeside.

Så er beskeden fra Telmore:
"Prøv igen om 24 timer"

...Det har jeg så gjort i 1 uge nu. De giver ingen information, har ingen driftsstatus på dette, men de mener bare kunderne skal prøve til de bliver sindssyge.

Dette er gjort opdateret styresystemet:
- IOS 16.0.2
- OS Watch 9

Prøvet:
- Netværksnulstilling på iPhone
- Opdateret det hele med WIFI slået fra (anbefales af Telmore)
- Fabriksindstille Watch og slettet Appen på iPhone
- Safari via Indstillinger på iPhone: Slå skjult IP fra samt sporing imellem hjemmesider fra. (anbefales af - Telmore)
- jeg har muligvis gjort mere, men kan snart ikke husket forsøgene fra hinanden.

Det hele er jo frustrerende fordi man ikke har fornemmelsen af, at der bliver arbejdet på det - de siger flere har oplevet problemer, men de kan intet sige om forløbet eller om/hvornår det bliver udbedret. Telmore mener dog den bedst service er, at bede kunden om at prøve igen om 24 timer til uendelighed.

Er der andre der har haft samme oplevelse - og evt erfaringer med andre teleselskaber som godt kan finde ud af at ligge eSIM på et Apple Watch abonnement?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2022 kl. 17:34
Har du prøvet at tale med dem?
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2022 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Har du prøvet at tale med dem?

Er der noget i mit indlæg som indikerer at jeg ikke har været i kontakt med dem? Wacko
Hver gang den melder fejl på deres hjemmeside er eSIM-abonnementet låst. Det betyder at du skal have fat i dem HVER gang, for at få det slettet.

Men for at svare på dit spørgsmål, så har jeg skrevet med dem frem og tilbage i 8 dage, og talt med 3 forskellige medarbejdere.



Redigeret af Pade2204 - 23-September-2022 kl. 18:31
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8555
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2022 kl. 21:12
Oprindeligt skrevet af Pade2204 Pade2204 skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Har du prøvet at tale med dem?


Er der noget i mit indlæg som indikerer at jeg ikke har været i kontakt med dem? Wacko


Ellers havde jeg jo ikke spurgt
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 6626
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2022 kl. 00:13
Jeg har kun erfaring med teleselskabet 3, og der virker alt med Apple perfekt.

Venlig hilsen
KB
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2022 kl. 07:21
Jeg har det samme problem og har også prøvet alt og det virker bare ikke.Ouch
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2022 kl. 16:31
Telmore får det til at lyde som om de aldrig har hørt problemet før. Ser man på deres Facebook side er der flere med samme problem, og også her. Så enten er de super dårlige til at samle op på deres tekniske udfordringer, eller også er der udviklere ikke gode nok. Det bliver et andet selskab for mit vedkommende.
Til top
Kristian3th Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2010
Sted: Vsj
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian3th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2022 kl. 17:27
Jeg har eSIM fra Telmore til mit Apple Watch 4. Ingen problemer...

Redigeret af Kristian3th - 26-September-2022 kl. 17:30
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2022 kl. 19:12
Oprindeligt skrevet af Kristian3th Kristian3th skrev:

Jeg har eSIM fra Telmore til mit Apple Watch 4. Ingen problemer...

Hvornår fik du dit eSIM lagt på uret? i denne måned?
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2022 kl. 19:16
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

Jeg har det samme problem og har også prøvet alt og det virker bare ikke.Ouch
Hvad gør du så? Skifter selskab eller lader det være sådan?
Til top
Kristian3th Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Oktober-2010
Sted: Vsj
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kristian3th Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2022 kl. 19:23
Det er flere år sinden, at jeg gjorde det. Jeg gik netop og ventede på, at de lancerede eSIM, og da de gjorde, bestilte jeg.
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2022 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Kristian3th Kristian3th skrev:

Det er flere år sinden, at jeg gjorde det. Jeg gik netop og ventede på, at de lancerede eSIM, og da de gjorde, bestilte jeg.
Det er selve pairing som fejler pt. Så når du allerede har eSIM på er det sikkert fint. Nye ure kan bare ikke få eSIM på hos Telmore pt. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu